Gå til innhold

Har glovarmt batteri

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp et problem med min Dell Inspiron 8600c. Brukte har brukt den et par timer, så la jeg den fra meg for å se Simpsons. Da jeg kom tilbake så jeg at batterilyset blinket mellom grønt og rødt. Når jeg åpnet lokket kjente jeg at den var kjempe varm på oversiden. Prøvde å ta ut laderen og da skrudde maskinen seg av. Når jeg tok ut batteriet kjente jeg at det var glovarmt, nesten så jeg brant meg nesten. Når jeg trykker på batteri testen så står det at batteriet et fullt ladet.

Kan batteriet være ødelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjedde med en i klassa på skolen. Batteriet var ikke ødelagt, men kan hende ditt er. Har ikke peiling egentlig. Hans funket iallefall etter det ble kaldt igjen :)

Det fungerer nå igjen når det er blitt kaldt, men det fikk meg jo til å lure litt :roll:

Lenke til kommentar

Dra ut nettledningen og prøv å kjøre på batteri. (det er ikke noe som kan gå galt, i utgangspunktet: enten leverer det strøm, eller ikke, og det er snakk om lave spenninger som neppe kan gjøre skade). Hvis det ser ut til å virke, kjør maskinen på batteri til det er tomt, og se om det holder som vanlig. Hvis OK, sett i nettledningen og lad det opp under kotrollerte forhold, dvs mens du er tilstede og bruker maskinen. Bare et forslag.

edit: var litt sent ute, så ikke din siste post, men lar det stå

Endret av ols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...