Complexity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 harn fått en 10 dagers wow guest account hos en kompis.. men for å kunne bruke den må jeg velge betalingsmetonde?.. står dette: Choose from the payment methods below. You must select a payment method to create a World of Warcraft "Guest Pass" account. Should you decide to upgrade your account from "Guest Pass" status to retail status, the payment method you select will automatically be initiated to ensure a seamless World of Warcraft play experience. Details on how to upgrade your "Guest Pass" account will be provided at the end of the Account Creation process. og så kan man velge mellom Electron - Visa, visa, JCB, mastercard og American Express!.. har ingen av disse kortene.. er bare 15 år og jeg skal bare spille i 10 dager så skal jeg slette det (har ikke råd til å spille mere uansett) finnes det noen måter jeg kan spille i 10 dager ute å måtte skrive inn kortkode og slike ting?.. btw: fant ikke world of warcraft kategorien så bare flytt tråden dit vist dere gidder Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du må skrive inn et kredittkort selv om det er gjestekonto. Det blir riktignok ikke trekt noen penger uten at du kjøper spillet og skriver inn cd-key. Det er nok ingen annen måte enn å krype til korset og spørre de eldre om lov Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Du må skrive inn et kredittkort selv om det er gjestekonto. Det blir riktignok ikke trekt noen penger uten at du kjøper spillet og skriver inn cd-key. Det er nok ingen annen måte enn å krype til korset og spørre de eldre om lov huff.. det var det jeg frykta før ja trokke jeg gidder da.. får gi key'en tilbake.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 gidda alikavell.. fikk låne koden til pappas visa kort bare å stenge denne tråden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå