Hege55 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heisann! Jeg bruker bærbar med NetCom Connect som nettforbindelse. Leste et eller annet sted at det går an å få tak i ekstern antenne til å sette fast på kortet. Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg leste det, eller hvem som forhandler slike. Har vært innom en del nettbutikker, men ikke funnet det. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hvis du slenger inn et bilde av pluggen, eller finner ut hvem som lager kortet er det større sjangs finne ut av det. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Trur det bare gjeld Telenor sitt kort... Lenke til kommentar
Hege55 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Heisann og takk for svar! De to kortene er identiske og bruker samme antenne. Husker ikke om jeg leste det i "HjemmePC" for mai, eller i en nettavisene. Får lete litt i butikkene til Telenor og Netcom. Selger de kortet selger de kanskje tilbehør også. Endret 9. juni 2005 av Hege55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå