Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 eg dreiv å klokka pitte litt, frå 220 til 224 (AMD Athlon 64 3200+ 2,00 Ghz) Orginal er 200mhz. Men her hin dagen klokka eg opp til 225 mhz, men då fekk eg berre opp ei melding at: "ntldr mangler trykk ctrl alt del for å starte på nytt.", så stilte eg ned til 220 igjen og alt funka. Men hjelp, kva skal eg gjere?? Skjermen blir heilt blå og ingenting skjer, dette er rett etter at Xp logoen kommer opp og den loader! Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 om de hjelper så trykte eg feil og kom borti Delete knappen når win xp loadet !! Og så rett før hadde harddisken tatt ein kontroll av nokke.. filsystemet?! Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 fikk samme problem når eg overklokka! "ntldr mangler" Har du prøvd å sette ned til orginalinstillingene 200mhz? kansje rammen som ikke vil over 200mhz? Kva står det i blåskjermen? det står vel noe der Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Det med ntldr mangler har eg ikkje hatt problem med på eit ar dager, eg klokka ned igjen til 220 og då forsvant det problemet. Men den blå skjermen kom etter at pc'n hadde gått gjennom ein kontroll. her er det som skjedde: 1. Eg klokka HTT opp til 224 mhz. 2. Sava det og rs pc. Men etter at xp hadde loada, og eg kom inn der du logger på "kontoen" min, så hang musa seg opp, og eg skrudde av pc'n ved hjelp av hovudknappen (strømforsyninga). 3. Skrudde på att, så etter at xp hadde loadet, kom det opp ein sånn diskkontroll (hugser ikkje heilt kva det var). Etter det starta pc'n seg automatisk og etter at xp hadde loadet der igjen, så kom den blåe skjermen opp. Og noko eg ikkje liker, er at det står absolutt ingenting, skjermen er bere heilt blå. Kva skal eg gjere? Desperat! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Well...overklokker du, løper du risikoer hele tiden...problemet ditt kan være mange ting...hardware, diskfeil, korrupte filer... Får du startet i Safe Mode? Alternativet ditt er nok å finne frem windows-cden og reparere/reinstallere. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ja, men eg har overklokket utrulig lite.. einaste eg ahr stilt på er Ht og HTT, har ikkje toucha volten og det.. temperaturen har loge på toppen 50 grader C på full load. Kan ikkje tenke meg at dette er feilen. Eg er nesten 100% sikker på at det er eitt av dei 2 siste tinga du sa, enten diskfeil eller korrupte filer. Som eg sa så køyrte xp en eller anna kontroll, og etter det problemet begynte. men korleis starter eg windows i Safe Mode ? Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Eg fann ut no korleis man starter i safe mode. trykke F8:) Men eg har prøvd å starte i "Safe mode" og "siste innstlinnger som fungerte (nokke sånt)", men ingenting funker, den stygge blå skjermen kjem uanz.. Eg legger ved eit bilete Nokke av hardwaren kan vell ikkje vere øydelagt? pc'n er 1 mnd gammel... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nei, etter hva du sier nå, er nok hardwaren i orden. Feilen "ntldr missing" tyder som oftest ikke på at filen mangler, men at windows ikke finner den fordi det er noe galt med oppstartsprosessen, eller at en biosinnstilling er endret. Er du sikker på at alt er som det skal være i biosen? Har du sjekket at det ikke står en diskett i Beste alternativet ditt er nok en repair fra cden. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Men feilen "ntldr missing" har ikkje noko med dette å gjere! trur eg.. fordi det var ein feil eg hadde for eit par dager sidan, og det er fiksa no. Men det som er problemet er at pc'n henger seg opp i oppstarten av windows xp som ein blå skjerm. Eg legger ved bilete så dokke får sjå Du veit når xp logoen kommer opp, og den loader, då trykte eg på del knappen, kan det ha noko med saken å gjere? Håper på mange svar og tips om kva eg kan gjere.. trenger dataen no, er eksamen snart! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når man trykker på del knappen kommer man som regel inn på bios-innstillingene, noe som ikke er noe farlig dersom du ikke endret på noe stort . Personlig hadde jeg tatt en formatering, med mindre det er noen filer du må ta vare på? Men nå pleier jeg å formatere for å løse de fleste problemer da Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du trenger ikke miste data om du bare har 1 HD.. bare å kjøre xp-cden og nyinstallasjon. og når den skal formatere,bare velg "Behold filsystemet som det er" og da står det kva mappe du skal installere i! Da Står det vel "C:Windows" og skriv bare C:Windows1 Da har du 2 windows installasjoner Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Eg har delt harddisken min opp i 2 partisjoner, C og E. På E har eg alle filene mine, og på C har eg xp, spill og program innstalert. Sant eg kan beholde alt som er på E og berre formatere det som er på C? Men korleis kan eg køyre xp cd'n når eg ikkje kjem inn i windows (hugs at oppstarten stopper pga den blå skjermen som henger seg opp). Det er sikkert fint mulig, men eg er amatør på dette området:P Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når du starter opp (før windows loades) velger du setup (ofte del eller f10). Let deg fram til noe som heter boot setup. Velg da cd-rom først. Restart og sett i windows cden, og wolla, cden skal boote. Så velger du å formatere og innstallere på c:, og alt på e: blir beholdt Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 du må endre rekkefølgen på hva du booter opp fra (du endrer det i bios). standard er vel: harddisk/C - CD-rom/DVD-rom - ett eller annet du må forandre det slik at den booter opp i CD-romen/DVD-romen først. lagre innstillingene og gå ut av bios, legg i XP-cden og vent til maskinen har bootet opp fra CDen, etter at den har gjort det er det ganske enkelt å finne ut hva du skal gjøre vis du skal reinstallere. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Så dokke er sikre på at eg blir nødt til å formatere? Og den lille overklokkinga som eg har gjort kan vell umulig ha forårsaka noko feil eller øydelagt hardware? Einaste eg hadde gjort var å stille HY ned til 4x, slik at den ikkje oversteig 1000 mhz, og stilt HTT opp til 225, overclock på 12& ca. Har ikkje rørt voltagen... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Som det nevnes her - starter du opp med cd, får du mulighet for å legge inn windows på nytt, oppå den skadede(?), med alle personlige filer intakte. Da er det ikke snakk om reformatering. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Oki, greit. Men galaxee snakkte om at eg får to Windows innstalasjoner, og det er eg ikkje interessert i. Eg vil berre innstalere over xp igjen, med alle filer inntakte. Dette er altså mogeleg? men eit spørsmål eg har stilt mange gongar no som ingen svarar meg på: Kan noko av hardwaren vere øydelagt? Eg sjølv ser det som svært usannsynlig. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ja! Endeleg er det ikkje berre ein blå skjerm som var før (vist på bilete over). Men no har xp logoen og beskjeden "Windows starter opp..." dukka fram. Men lenger kjem den seg ikkje, der stopper den opp. Eg legger ved eit bilete. Seier dette dokke litt meir? Svar gjerne på spørsmået eg stilte i forrige innlegg. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan du nå komme inn i Safe Mode? Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, eg kan no ikkje det =/ har også prøvd sånn "siste konfigurasjon som fungerte"... men til ingen nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå