Tonberry Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Altså, jeg lurer på om det er nødvendig å plassere egen temperaturmåler på cpu for å få presise målinger, vise temp i displayet på viftestyringa osv... Og i så fall, hvor skal denne plasseres? Edit: Har (snart) P4 prescott 3.0... Endret 8. juni 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis du vil vite 100% så kan du montere men om det er nødvendig må du avgjøre selv. Hvis du skal montere må du montere den på Kjernen eller Hetsprederen det laget som ligger oppå CPUn. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Omtrent her: Hvis du vil få 99% eksakt må du fjerne headspreader. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 ok... tror ikke jeg har guts til å fjerne heatspreaderen min, skarpe kniver og vitale deler hører ikke sammen Men skal den bare settes inntil åpningen i limet mellom heatspreder og printkort eller skal den helt inn under lokket, inntil kjernen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå