zn00ker Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg sitter nå med Microsoft frontpage og skal lage en hjemmeside for første gang. Jeg lurer derfor på følgende: Hvordan får jeg lagd en link slik at når noen trykker på mailen min sp kommer Outlook fram?? Kom gjerne med andre programmer jeg kan bruke som er enkle. Freeware eller ikke. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Ingen aning hvordan du gjør det Frontpage, men jeg vil anbefale deg å bruke Macromedia Dreamweaver 4 eller MX. Koden til å maile deg kan du se i Signaturen min :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Du kan ikke bestemme at det er Outlook som skal komme fram, da, zn00ker. Men generell e-mail-klient. Anbefaler også MacroMedia Dreamweaver 4/MX. FrontPage duger ikke til noe, egentlig. Tro meg. Du bør også skaffe deg Top Style 3 Pro. Meget bra til CSS. (Macromedia FireWorks 4/MX kan også være greit. Eller Adobe PhotoShop 7.) Lenke til kommentar
adg Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Merk teksten, høyereklikk, hyperkobling... Der velger man mailen og skriver adressa si. OK. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Er Top Style 3 Pro freeware?? Er det noen andre brae web design programmer som er freeware (det skranter litt med økomomien :sad: ). Macromedia Dreamweaver 4 veit jeg at ikke er freeware. Noen som veit?? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Du kan jo laste ned trial-versjoner, da. MacroMedia har helt greie sånne. Tror ikke TopStyle3Pro er freeware. (FOSI er flink, sånnsett.) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Er du god så er Frontpage bra.... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Les første meldinga mi så ser du at det er første gangen jeg bruker det :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Er det noen som virkelig digger og lage hjemmeside og som er litt flinke?? For jeg står dønn stille på hvordan jeg skal lage hjemmeside med FrontPage og Macromedia Dreamweaver. Anbefal programmer, kanskje du vil laget et utkast til meg?? Men jeg trenger hjelp! :smile: Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg begynte å lage websider i Frontpage, men har etter hvert gått over til å bruke Adobe Golive, i kombinasjon med Photoshop til grafikk. Synes Golive er et greit program, ligner litt på Frontpage, men med mange flere muligheter... Desverre er det som med de fleste Adobe programmer kanskje litt vanskelig til du har lært deg programmet. Men hvis du liker å prøve deg frem, så lærer du ganske raske dette programmet. (I hvertfall det grunnleggende for å få til en side). Tror du kan laste ned en prøveversjon fra Adobe sine hjemmesider, men som med alle Adobe programmer, så koster også dette en del tusen hvis du skal kjøpe dette lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå