blablabla21 Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) kommer ikke til å ha så mye å si for min del, hender jeg laster ned litt musikk eller når jeg kjeder meg, en episode fra simpson eller noe, men det går for det meste i spilling på lan. får god samvitighet når jeg laster ned musikk gratis og heller gir penger til hjelpeorganisasjoner og de som trenger det. idoler får nok penger til å klare seg et år bare ved å stå og bli tatt bilde av i en halvtime en klesbutikk uansett! Endret 10. juni 2005 av blablabla21 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Er enig i det blablabla sier. Når jeg sitter på lan, så spiller jeg 60% av tiden, er med på compoer (hvis det er noen ), prøver i finne ut av ting osv, prøver nye spill osv, jeg laster også ned ting, MEN ikke fra internett (er som regel en dc-hub). Den nye loven har ikke noe å si for min aktivitet på lan . woops post nr. 300 <3 hw <3 Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) ikke akkurat når det gjelder mp3, men hvis alle andre skal spille et spill du ikke har, burde det være ok å laste ned en kopi for en kveld ellers kjøper jeg alltid alle spill jeg spiller! men dette må vel få lov til å være et unntak Endret 10. juni 2005 av blablabla21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå