gnikk Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 1557 har ikke noe dårlig skjermkort nei. ble vel regnet som de beste av de "forrige" kortene. fungerer strålende på alle spill, iallefall for oss vanlige dødelige. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Men til gjengjeld har den nyere plattform "sonoma istendenfor Dothan" Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Vet du i det hele tatt hva "Sonoma" og "Dothan" er? :!: stussa litt på det jeg også... var ganske så sikker på at Sonoma prosessoren har 1mb cache og Dothan 2mb cache... og det gjør jo Dothan forholdsvis bedre(raskere) correct me if i'm wrong... Opps, liten glipp der visst.. Har alltid trodd at det er to forskjellige plattformer, og at sonoma var avtageren til Dothan.. Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ok tusen takk for all hjelpen. Denne pc'n virker jo super:D hvertfall til de pengene man spytter inn. Bestillte den akkurat, og gleder meg til å "testkjøre" den Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 grættis med ny maskin! Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har veldig gode erfaringer med den pc'en! Har akkurat kjøpt en slik, og den fugerer utmerket! Man kan jo bare se på spesifikasjonen i forhold til prisen for å skjønne at den er et utmerket valg!!! Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Yes, legger selvfølgelig en egen vurdering så andre kan få hjelp hvis de tenker på denne pc'n også. rart ingen har postet noe om den her. Lenke til kommentar
NorKing1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei... Jeg kjøpte denne pcen på psdata for ca en uke siden... Den ser ut til å fungere bra. Batteritiden er nok tett oppunder 4 timer. Det er kun et par negative ting med den: 1. Ja, tastaturet virker litt plastikaktig 2. Det er for dårlig lyd og mikrofon innebygd i pcen. (begrunnes ved bruk av skype) Men min konklusjon er at for 10 lapper får man en veldig bra pc. Personlig synes jeg at pcer på denne størrelsen ikke er særlig "bærbare" Burde hatt en med 12.1" skjerm, da begynner det å bli bærbart. // NorKing1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 tenker på å kjøpe en 1557K... har lest på notebookforums.com at noen synes den (Ikke tundra, men Aopen 1557 GLS, som Tundra'en er bygd på) er treg til å starte opp. Noen som har erfaring med dette? Min relativt nyformaterte stasjonære P4 2,53 som skal laste både antivirus og diverse drivere i oppstarten bruker 2 min 20 sek, som jeg synes er akseptabelt situasjonen tatt i betraktning. Hvordan er Tundra'en sammenlignet med denne? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 har netshop 1557gls og synes den har en meget akseptabel oppstartstid.. men har ikke målt da.. Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) 1 Minutt og 20 Sekunder bruker min 1557R ifra jeg trykker på på knappen til jeg har tastet inn 2 passordet og den er ferdig å laste sine 51 prosesser, inkl. antivirus Endret 11. juni 2005 av Eike_Oak Lenke til kommentar
NorKing1 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Sliter med micen på min tundra 1557....andre på skype hører meg nesten ikke...irriterende, noen som har det samme problemet? // NorKing1 Lenke til kommentar
kzn Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hva kan det displayet ovenfor tastaturet brukes til? bare spille cder? har hørt det kan vise hvor mye batteri som er igjen... lurer også på om det går ann å gjøre så jeg kan bruke de knappene til winamp/wmp og lignende Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sliter med micen på min tundra 1557....andre på skype hører meg nesten ikke...irriterende, noen som har det samme problemet? // NorKing1 Tror ikke den mikrofonen fungrer spesielt bra så lenge du har den mer enn 5 cm fra munnen Lenke til kommentar
kzn Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 noen som vet om man kan få brukt det displayet og knappene nedenfor skjermen til noe fornuftig?? kontroll av winamp el. wmp og f.eks batteri i displayet... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvis knappene fungerer som tilsvarende knapper på tastatur til stasjonære ("multimediatastatur") kan du bruke de til å styre Winamp ved hjelp av en plugin. Bruker du denne plugin'en kan knappene også styre Winamp når du spiller eller bruker andre program Gå til winamp.com/plugins og søk etter "Dimin hotkeys". Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kan bruke de til å skifte sang i WMP, men ikke stopp og pause, har heller ikke prøvd å få de til å fungere, men jeg vil tro at med forholdsvis lite arbeid så funker nok de som du vil Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Veldig fornøyd med min pc. Ingen ting som er galt. lurer du på noe så send en melding. Sliter også med å få displayet til å funke. Noen som har klart det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå