Amnio Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vil tro bildet beskriver stort sett hele situasjonen. Ved bruke av: [LIST=a][*]alternativ a[*]alternativ b[*]alternativ c[/LIST] Ble ikke resultatet som forventet, men snarere som dette: alternativ a alternativ b alternativ c Som du ser er dette ikke ei liste da markeringene mangler. Ved å kikke på forhåndsvisning befant listemarkeringene seg utenfor tekstboksen! (se bildet) Fikk heller ingen av de vanlige listene til å fungere. Er dette et forumproblem eller noe jeg/browser har gjort galt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg vil tro at dette er en browser feil hos deg. Hvis du ser her så har jeg testet BB-code i testforumet og har ikke fått noen slike feil, hverken ved preview eller i posten, så jeg vil nok tro at det er en browser error hos deg. Trøm cache og se om det blir no bedre =) Endret 8. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Samme feilen oppstår hos meg, bruker Firefox og HW 05 skin. Bytter jeg skin til for eksempel begin.no, så oppstår ikke feilen lenger. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Glad jeg ikke er den eneste. Var litt i tvil da jeg nettopp hadde reinnstallert Opera, men kunne ikke skjønne at browseren kunne finne på å kutte ut informasjon når den postet. Brukte "Invision Power Board"-skinnet (er vel samme som HW05), ved bruk av f. eks. hardware.no skinnet ser det ut til å fungere greit. Så her har vel forumteamet noe å ta tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg