zyp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bruker du gtk-qt også da, slik at du får den stilen på gtk-programmer også? Jeg bruker Baghira, sammen med gtk-qt. Funker fint her. Lenke til kommentar
olais Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Installerte Epiphany, men det samme skjedde med den. Krasjet da jeg gikk inn på www.dinside.no På den kom det derimot feilmelding: Java process: caught exception from sun.plugin.navig.motif.Plugin.start Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: /usr/lib/jre/lib/i386 /libawt.so: libXp.so.6: cannot open shared object file: No such file or director y at java.lang.ClassLoader$NativeLibrary.load(Native Method) at java.lang.ClassLoader.loadLibrary0(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(Unknown Source) at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Unknown Source) at java.lang.System.loadLibrary(Unknown Source) at sun.security.action.LoadLibraryAction.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.awt.Toolkit.loadLibraries(Unknown Source) at java.awt.Toolkit.<clinit>(Unknown Source) at java.awt.Color.<clinit>(Unknown Source) at sun.plugin.navig.motif.Plugin.start(Unknown Source) INTERNAL ERROR on Browser End: Could not read ack from child process System error?:: Ressursen midlertidig utilgjengelig Lenke til kommentar
zyp Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Høres ut som om det er java-pluginen som tuller, prøv å fjern den. Lenke til kommentar
olais Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 eh... hvordan fjerner jeg den? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hvordan installerte du den? Lenke til kommentar
olais Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) hvordan installerte du den? Ja, det var det da... Det husker jeg minsanten ikke... Endret 10. juni 2005 av olais Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå