Gå til innhold

Hvordan får jeg vekk "mine dokumenter"?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har harddisken min i to partisjoner: C: (systemfiler, den minste partisjonen) og D: (resten). Jeg har laget en backup av C: med Norton Ghost.

Men det jeg vil vite er hvordan jeg kan fjerne den Mine Dokumenter-mappen som er på "Min Datamaskin". For jeg skal jo lagre alle dokumenter på D: og jeg har laget "Dokument-Mapper" på D: så da er det siste problemet som sagt å fjerne disse.

Hvordan? Hvis det ikke er mulig å gjøre dette, hva kan jeg gjøre istedet? En annen løsning? Bring it on!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har harddisken min i to partisjoner: C: (systemfiler, den minste partisjonen) og D: (resten). Jeg har laget en backup av C: med Norton Ghost.

Men det jeg vil vite er hvordan jeg kan fjerne den Mine Dokumenter-mappen som er på "Min Datamaskin". For jeg skal jo lagre alle dokumenter på D: og jeg har laget "Dokument-Mapper" på D: så da er det siste problemet som sagt å fjerne disse.

Hvordan? Hvis det ikke er mulig å gjøre dette, hva kan jeg gjøre istedet? En annen løsning? Bring it on!

Takk for svar!

Mine dokumenter får du ikke bort sånn helt uten videre, men du kan få mine dokumenter til å peke på den mappen du ønsker, d:\

Høyreklikk på My Documents, velg properties ... og du er i gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...