Skogslik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 me har netopp fott ADSL fra telenor. me har pluss. eg laster bare ner ca 20kb i sekundet, eg dkulle hatt 250. ka e gale? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 kommer litt an på hvor du laster ned fra. om du drar ned noe fra f.eks. asia må du regne med at det går tregere enn å laste ned noe fra telenors servere Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 eg bruker limewire.... anbefal no litt rasker da... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 www.dinside.no har speedtest. Kan jo ikke bruke en tilfeldig nedlasting fra Limewire til å sjekke en adsl linje... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har kjøpt et fiskesnøre som takler fisk på 30 kilo, men jeg får bare 1 kilos, hva er galt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 okey... blei på ca 980kbit.... er det sonn det skall verr?? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 okey... blei på ca 980kbit.... er det sonn det skall verr?? Hvilken hastighet har du da? Resultatet ditt tilsvarer ca. 1mbit. Det er viktig å avslutte alle nedlastningsprog ol. før du tar testen:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 eg har ADSL pluss fra telenor.... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 eg har ADSL pluss fra telenor.... Da er den akkurat slik den skal være Snart får du enda høyere hastighet, for iløpet av sommeren kommer telenor til å doble hastigheten på linja di! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 konge da... takk for hjelpen Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 å laste ned ting fra limewire, sier jo seg selv at det kan gå tregt.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har kjøpt et fiskesnøre som takler fisk på 30 kilo, men jeg får bare 1 kilos, hva er galt? Forøvrig ett vanvittig godt eksempel! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 koffer er limewire så dorligt da? e litt enige da... bearshare går raskare.... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fordi p2p programmer er avhengige av at folk deler filer de har på datamaskinen sin, altså laster opp til andre brukere av p2p-programmer. Si at du laster ned en mp3-fil med limewire, kanskje den personen du laster ned fra har treg linje, eller bor i et helt annet land, da sier det seg selv at det går sakte. Laster du ned fra en ftp-server derimot, som ofte har mye kapasitet, får du utnyttet linjen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå