mr messenger Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei, jeg lurer på hvordan jeg mottar mms på Samsung D500? Jeg sender vanlig mms over til min mobil fra T630 og mottar bare en vanlig sms om at jeg må hente bilde på nettet.. Dette har jeg skjønt. Men hvordan får jeg bilde mottatt på telefonen ??? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Operatør? Uansett så er det vel MMS innstillingene du mangler på telefonen.. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 okei.. hvordan installerer man disse da? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Gratulerer! Din telefon er nå ferdig satt opp for MMS og WAP. Men jeg mottar fortsatt bare sms som sier at jeg må nettet Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Gratulerer! Din telefon er nå ferdig satt opp for MMS og WAP. Men jeg mottar fortsatt bare sms som sier at jeg må nettet Da må du kontakte operatøren din, få lagt til MMS-tjenesten på abonnementet/kontantkortet. Slå telefonen av og på og så vips.... Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Vet noen hvordan jeg får sendt mail, setter opp mailen på samsung e720? vet hvordan jeg sender, men får ikke sendt. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Vet noen hvordan jeg får sendt mail, setter opp mailen på samsung e720? vet hvordan jeg sender, men får ikke sendt. E-post Velg Meny Velg Meldinger Velg E-post Velg Innstillinger Velg Sende innstillinger Fyll inn/definer som vist nedenfor: Send kopi til egen server: Valgfritt Bekreft levering: Valgfritt Lesebekreftelse: Valgfritt Prioritet: Valgfritt Inkluder signatur: Valgfritt Velg Lagre Velg Motta innstillinger Fyll inn/definer som vist nedenfor: Sjekk intervall: Valgfritt (Kan medføre ekstrakostnader) Les svar: Valgfritt Gjenopprett alternativ: Valgfritt Slette valg: Valgfritt Avvist hvis over: Valgfritt Velg Lagre Velg E-postkonto Velg Kontoinnstilling Velg Konto 1 (eller en annen ledig profil) Fyll inn/definer som vist nedenfor: Kontonavn: NetCom E-post Brukernavn: Brukernavnet for din e-postkonto E-postadresse: Din e-postadresse SMTP-server: smtp.netcom.no SMTP-port: 25 Protokolltype: POP3 POP3-server: pop3.netcom.no POP3-port: 110 APOP loginn: Ikke marker Bruker-ID: Brukernavnet for din e-postkonto Passord: Passordet for din e-postkonto Velg Lagre Velg Tilbake Velg Foliokonto Velg NetCom E-post Velg Tilbake Velg E-postprofil Velg Serverinnstillinger Velg Profil 1 (eller en annen ledig profil) Fyll inn/definer som vist nedenfor: Profilnavn: NetCom Internet APN: internet.netcom.no Brukernavn: Blank, tom, ingenting Passord: Blank, tom, ingenting DNS1 0.0.0.0 DNS2 0.0.0.0 Velg Lagre Velg Tilbake Velg Aktuell server Velg NetCom Internet Velg Tilbake til du er ute i hovedmenyen. E-post er nå satt opp på din telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå