Ravn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Får denne feilmeldingen når jeg skal logge inn på et forum, og noe galleri. Warning your browser does not accept script's cookies Bruker IE 6.0 Trodde først det var den som ånnet seg og installerte Opera... samme skjedde. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hvis du har sp2 blokkerer denne popups default..... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kan være feil på siden, hvis det skjer i begge nettlesere. Hvis du poster en link så kan jo vi teste. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) *Dobbelpost* Endret 8. juni 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Den har aldri tøset seg før. Skiftet til Firefox og da gikk det greit. Sidene jeg sliter på er www.skrekkfilm.com og galleri.battlefield.no Når jeg skal logge meg inn Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Samt å logge seg inn på www.gamespot.com Dette var snodig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå