Flens Vrangnæs Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fikk en artig link i dag: http://baitcar.com/videos Det dreier seg altså om kanadisk politi som tar i bruk helt nye metoder for å fakke biltyver. Synes i grunn at konseptet virker ganske godt, og kunne vært prøvd i Oslo eller andre steder i Norge som har problemer med biltyveri. Man kan kanskje stille spørsmålstegn ved hvorvidt man "lurer" eller "oppfordrer" folk til å stjele biler, men jeg vet hverfall med meg selv at jeg kan gå forbi meget mange biler, låst eller ei, uten å føle trang til å stjele de. Se og nyt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Utrolig bra! Ingen som tvinger de til å stjele bilen akuratt, de velger det selv. Og får sin straff. Bra straffer òg, ville vel vært et par dager i fengsel i Norge. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jupp. Ris til egen bak ville mine kloke mor ha sagt... Særlig morsomt med de som prøver å overbevise seg selv om at det ikke er en "baitcar"..... Og ikke minst at de zoomer inn på GTA3 og VC... Edit: mer på hjertet. Endret 8. juni 2005 av Roy Harder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jupp. Ris til egen bak ville mine kloke mor ha sagt... Særlig morsomt med de som prøver å overbevise seg selv om at det ikke er en "baitcar"..... Og ikke minst at de zoomer inn på GTA3 og VC... Edit: mer på hjertet. Hehe, ja, ironisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå