Markaren Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Juhu, jeg fikk en SEKSER i heimkunnskap standpunkt... + at jeg allerede har sekser i Natur og miljø og <samf.fag.. Håper på flere.. Endret 8. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Juhu, jeg fikk en SEKSER i heimkunnskap standpunkt... + at jeg allerede har sekser i Natur og miljø og <samf.fag.. Håper på flere.. Bra gjort! Gratulerer! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Takker.. Endret 8. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Wow, Hvordan klarte du det? Fikk 5 jeg. Storfornøyd Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Fikk 3 i min tid Dritt kjerring som ikke innså at jeg lagde den beste maten! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Fikk 3 i min tid Dritt kjerring som ikke innså at jeg lagde den beste maten! Føler med deg! Fikk faktisk 4, selv om jeg fikk 5 på alle oppgaver og slikt. Klagde til og med, men til ingen nytte . At trådstarter fikk 6 i HK er sinnsykt bra, spesielt med tanke på at det kommer på vitnemålet og teller Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Nå har jeg fått karakterboken fo 9.klasse. Det ble fire 6ère det. En 4`er, litt surt (den skal vekk til neste år) Men jeg er storfornøyd med 5,3 i snitt ja. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Nå har jeg fått karakterboken fo 9.klasse.Det ble fire 6ère det. En 4`er, litt surt (den skal vekk til neste år) Men jeg er storfornøyd med 5,3 i snitt ja. Omg! Gratulerer! Hvordan klarte du det? Gjør du mye lekser eller har du bare noen sinnsykt snille lærere? Du kan ikke gjøre så mye lekser ser deg ofte inne på BF2, catchgamer serveren. Edit: Fy deg leif! Endret 18. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Har gjort det jeg skal med lekser og sånn., og så leser jeg godt til prøvene, slik at jeg får minimum 5 på dem.. Hehe, BF2 er kult, ja. Har nok spillt litt for mye i det siste ja, men nå er det skoleferie og fullversjonen kommer snart. Da blir det spilling! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Juhu, jeg fikk en SEKSER i heimkunnskap standpunkt... + at jeg allerede har sekser i Natur og miljø og <samf.fag.. Håper på flere.. Det er vel i 9. klasse ? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Det er vel i 9. klasse ? Jupp!! Det er det, får håpe det holder seg videre.. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) ARGH! Jeg fikk 4 i HK i min tid.. Min gruppe lagde da ALLTID (merk mine ord ) den beste maten.. Rart læreren ikke forstod at alt dette var takket være meg.. Jeg har faktisk aldri fått en sekser i standpunktkarakter.. Snittet mitt i år er 4.5 Men en sekser krever så mye, at jeg trur jeg hadde fått et sammenbrudd om jeg i det hele tatt skulle ha prøvd.. Endret 19. juni 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg hadde 3 i HK. Grunnen? Lærern likte meg ikke. Ah, savner grunnskolen hvor lærerne alltid går etter trynefaktor og om du bruker BH eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå