lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Driiitrått!! Litt Stacker i det og greier.. Clean stil.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja, ser bra ut dette. Noen helligdager her og der, men regner med at disse forsvinner. Ble ganske likt stacker ja, knallbra! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Finale update endelig Har desverre hatt MASSE og gjøre i det siste så har blitt dårlig tid til dettan. Men kabinettet står nå ferdig og kjører!! Måtte en tur på europris og handle pussemaskin, kosta 140kr og var super!! Anbefales!! I så fall til den prisen.. Der ser dere pussemaskinen og første side pussa Tok meg ca 20min og pusse ned hele kabinettet så det gikk fort... Så når det var gjort så sparkla jeg igjenn skruehullene på framsia, og vaska kabinettet så det var klar til lakking igjenn Og da var det bare og hive seg over lakkinga igjenn Også var det bare og maskere litt bedre denne gangen, for også lakke sølv.. Og resultatet? JA bedre enn forige gang, men er enda ikke helt happy... Ja så sånn ble det Inni så var jo planen med kabelgatene mine en god ide, inntil jeg skulle ha ide kabler inn i de.. Vell det er jo alltid en ekstra kontakt på de, og den gikk ikke inn i kabelgata... Så da var jo alt det geniale med de vekke... Og når det gjalt slanger til vannkjølinga.. hmm fikk forlite slanger så det ble veldigt dårligt etter min mening... men bilder sier mere enn 1000ord så... Så alle som ser muligheter til forbedringer er hjertlig velkommen til og komme med forslag Så over til lyden, ble den vekke? Vell kan si det sånn att nå skal jeg lyddempe veggen bak dataen, for all lyd som finnes nå kommer fra psu, tenker også på og lage en eller anna lyddempings greie for den bak på dataen.. Men ellers dønn stille, harddiskene hører jeg ikke, vifter på radiatoren, tja så vidt på fullguffe! Temperaturer på hardiskene ligger mellom, 30-40grader, som oftes 36-37 og rommet deres er det ikke noen sorm for luftsirkelasjon i Så me den kjølern er jeg happy med Så dette var den siste updaten herifra da, så lenge jeg ikke får servert noen gode ideer da! Har som plan og enda lydisolere framplata på kabinettet, for og da se om jeg kansje ikke hører viftene på radiatoren på fullguffe en gang.. Men TUSEN TAKK for all respons og støtte, trengte den virkelig på sluttn, var LEI da Men nå er den da ferdig, og den er stille Så tusen takk folkens!!! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nice Den ble diiger da Men så jo pent ut uansett da, grattis Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bra jobbet Kjempekult Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan vi få et nærbilde av lakkeringa? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sluttresultatet må vi få flere bilder av Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 japp VI trenger flere bilder av slutt resultatet. Noen nærbilder og sånt Grattis Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Ja seff kan dere det Skal fikse ett nå snart:) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Ok flere bilder av slutt resultatet Skriver ikke så mye til men legger bare inn masse bilder også får dere komentere Prøver nå bare her og få fra glansen... Og sånn ble det Akkurat nå kjører jeg med døra åpen pga jeg driver og tetter litt på en lekasje... Huff drypper litt fra hovedkort kjøleblokka og rett ned på skjermkortet, så driver på og sjekker om det er blitt tett etter og ha stramma litt på noen skruer.. Så noen komentarer på det endelige resultat? Forslag til forbedringer? Taes med stor glede Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Lag en til MEG! hehe! Blei jo kjempefin! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) kan du linke til noen STORE bilder? Ser så dårlig her Endret 7. juli 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Enig.. Sitter på en 17" CRT.. Ligner veldig på stacker ved første øyekast men hjemmelagd er som regel (ihvertfall i dette tilfellet) bedre! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Har desverre ikke noen store bilder liggende ute på nett... Og jeg er ikke noe dyktig på hvordan man lager små bilder som blir svære når man trykker på dem... Men tusen takk for all ros!!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ble bra dette Fin finnish på lakken og Men vet ikke helt om jeg liker sølvstripene. men hjemmelagd er som regel bedre! Er uenig med deg der. Maskinlagd er som regel mye bedre, untatt de billige plastkabinettene Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ble bra dette Fin finnish på lakken og Men vet ikke helt om jeg liker sølvstripene. men hjemmelagd er som regel bedre! Er uenig med deg der. Maskinlagd er som regel mye bedre, untatt de billige plastkabinettene spørs akkurat hvem som lager det...men synest det ble ganske bre eg. fikk litt inspirasjon... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har desverre ikke noen store bilder liggende ute på nett...Og jeg er ikke noe dyktig på hvordan man lager små bilder som blir svære når man trykker på dem... Men tusen takk for all ros!!! Må bare si NYYYYDELIG kabbis.. Stilrent og hele pakken Tumbnails er enkle å lage: [URL={LINK TIL STORT BILDE}][IMG={LINK TIL THUMBNAIL}][/URL] Fjern "{LINK TIL STORT BILDE}" Og erstatt med link til det store bildet.. Og fjern "{LINK TIL THUMBNAIL}" Og erstatt med link til det det lille bildet.. Håper du får til.. bildene var litt små... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå