Even. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hadde inntil nylig ganske langt hår, men skrellte det av for 2 uker siden. Hærlig å slippe å ta masse voks og stasj i det. Selv synes jeg at jenter skal ha langt hår, men noen passer også kort hår. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vel, når gutter begynner å få slikt hår som begynner å gå nedover skuldre og slikt, da er det for langt da! Og i de fleste så er hårets tilstand helt j*wlig. Jenter: Jenter burda ha litt rocka hår da! Litt sånn villt, det er tøfft! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg liker det ganske kort, men folk får vel ha det som de vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Avhenger av hodefasong og hvilke type hår du har... Er en sucker for halvlangt hår, men det er ikke riktig for alle.. Har man litt fall i håret er det finere med langt hår enn hvis det er helt stritt, men det er selvsagt min veldig subjektive mening Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Har hat omtrent skulder langt hår i en stund nå. Begynner og bli lei,har lyst til å klippe meg. Ahh, nyttig info Når det gjelder jenter, så skal dem ha så langt hår som mulig. Endret 9. juni 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Langt hår er deilg det, selv om det kan være litt flaut til tider... Var en som trodde jeg var en jente da han så meg bakfra... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det er jo ikke noe fasit svar på hvor langt hår man skal ha, men det var kansje ikke sånn du mente det heller eller? anyway jeg syns det er digg å ha ca ned til øra. Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Langt hår er deilg det, selv om det kan være litt flaut til tider... Var en som trodde jeg var en jente da han så meg bakfra... Skjedd meg også et par ganger... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg mener at hvis håret hos en gutt rekker ned til skuldra eller lenger, er det stygt. Virker som om de ikke innser at det ikke passer dem i det hele tatt. Jenter kan gjerne ha langt hår.. Noen som er enige? edit: og jeg er langt i fra konservativ Endret 10. juni 2005 av galskapen Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg har begynt å spare til langt hår Gleder meg til jeg får litt lengde på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Synes skulderlangt hår på gutter ser litt rart ut jeg. Greit nok hvis de har heftige krøller, men helt stritt, langt hår ser ikke ut på en gutt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg liker at gutter har litt lengde på håret sitt Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gutter me langt hår, er en fin fin ting. liker ikke kort hår på gutter, det er kjedelig. Lenke til kommentar
r Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Enig med dere to! Men det må ikke bli for langt heller. Litt nedenfor ørene funker fint for meg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har 220mm langt med floker og diverse vurderer og fikse det snart men det blir kanske ikke noe av Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 har ikke klippa meg på over et år. fjerner jeg strikken kan jeg dekke hele ansiktet med hår. jeg tror det sier seg selv at jeg har hestehale. en dårlig stelt hestehale, men en hestehale likevel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hvilke langde man har på håret er da valgfritt... personlig syntes jeg det er best med mellom 5mm og 1cm. deilig og luftig Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ca. lengden på 1 hånd flate liker jeg det da Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Så langt hår som mulig! Neida, jeg pleide å super-langt hår, men ble ofte mistatt for en heavy-metal dude. Noe jeg IKKE er idet hele tatt. Derfor beholder jeg håret i sånn ok lengde. Det vil si mellom skuldrene og brystvortene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Langt hår er deilg det, selv om det kan være litt flaut til tider... Var en som trodde jeg var en jente da han så meg bakfra... Haha det har skjedd med meg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå