Gå til innhold

NEC 20,1" LCD MultiSync 2070NX-BK, bra skjerm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2070 er vel et greit billigalternativ til 2080. Du betaler litt mindre, og får etter hva jeg har sett litt mindre skjerm. Mange vil sikkert bli veldig fornøyde, men føler du deg litt kresen så legg i de ekstra lommepengene i en 2080 eller LaCie :)

Lenke til kommentar

Valget står mellom 2070, 2080 og Lacien, budsjettet strekker seg til 7 laken, så da er 2080 ute av syne.. Den kommer til å bli brukt hovedsaklig til spilling. Ikke lett å bestemme seg.. :roll:

Takk for hjelp så langt.

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar

En viktig del av saken er vel at 2070NX-BK er på tilbud, 1200 kr å spare. Se på skjermen som en i 5-6000 kroners-klassen istedenfor 7000+. Blir det da forandring i synet på den?

Skjerm er et viktig innkjøp, jeg har hatt min Samsung 19" i mer enn 5 år nå, og den er fortsatt god i mitt syn :) Derfor vil jeg være sikker på at jeg blir fornøyd. Det blir i tillegg et firmakjøp for meg, så prisen går ned ytterligere til 4556,-.

Finnes det -noen- alternativer til 2070 i prisklassen 4-5000? Tvilsomt..

Lenke til kommentar

6 - 7 tusen er såpass mye penger at en burde ha fått testa skjermen før en kjøpte den.. Men begge er vell bra.

Er nok ikke så skresen på etterslep som visse andre her på forumet, da jeg hitil har klart meg med Samsung syncmaster 173T. Personllig syns jeg den har vært bra til tross for dens 25 m/S responstid. Grunnen til at jeg kjøper en til, er at 17 tommern etter min mening er i minste laget, i tillegg er det ønsklig å spiller 1600 x 1200 i oppløsning.

Er det noe å hente på å vente til neste lønning og gå for 2080 i stedet for LaCie sin 20 tommer`?

Er jo en vesentlig prisforskjell på de :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg hadde ikke kjøpt den skjermen. Da hadde jeg heller latt mine penger gå til LaCie 20" som er på tilbud i samme butikk i ny og ne.

Men så er jeg kanskje mer kresen enn andre brukere da :)

Kan du fortelle litt om hvorfor du ville lagt inn de ekstra pengene for en LaCie istedenfor?

Har nå enda ikke kommen meg så langt at jeg har sett på flere tester enn dinside sin, så om det er noe som dem ikke nevner som er verdt å ha en tanke om, gjerne si ifra.

Lenke til kommentar

Fordi LaCie skjermen er i klasse med NEC 2080 UX +

Dette er profesjonelle skjermer, som gir deg mye mye mer bilde. 2070 NX er skjerm for hjemmemarkedet og har ikke imponert meg videre mye. Når man først leker med skjermer på dette nivået bør de være bra.

Mener begge skjermene er testet på hw. Og dag aka vammaveien var helt vill i telefonen når han fortalte om LaCien. Og da er den BRA :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...