panzerwolf Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg mener å sett i arbeidsmiljøloven at det er forbudt med politisk virksomhet e.l. på arbeidsplassen men finner ikke dette igjen. Er det noen som kan hjelpe meg eller vet om noen andre lover dette kan ligge under? Har sett litt på lovdata.no... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har du mulighet for å sette saken i en sammenheng? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Skal prøve uten å gå i for mye detaljer Vi skulle ta et kurs som jeg trodde gjaldt et annet lands lover og regler ang. en viss virksomhet (jeg jobber i en internasjonal bedrift). Jeg føler at dette kurset var langt næmere propaganda og forsøk på å lære oss å følge et annet lands politiske holdninger. For å hindre framtidige hendelser av denne typen, vil det være lettere å kunne bruke loven enn bare å si "dette liker jeg ikke". Mener å ha lest en egen paragraf som omhandler politisk virksomhet på arbeidsplassen men finner den altså ikke igjen.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vil legge til et spørsmål: Finnes det noen paragraf mot direkte politisk virksomhet på skolen (av lærere ovenfor elever)? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 eneste jeg egentlig finner men som er ganske søkt) er Arbeidsmiljølovens §13 som gjelder diskriminering... paragrafen finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå