Gå til innhold

Dine opplevelser og meninger om Battlegrounds

Anbefalte innlegg

høres morro ut! jeg har ikke engang vært inne på tanken og prøve det enda siden jeg driver og lvl`er opp en human rogue for tiden og er ikke mer enn lvl 30.. går det ann og spille bg med så lav lvl? og isåfall kommer vi da til og spille mot lvl60 osv?

Jada, alle blir delt inn i forskjellige lvl-grupper. tror det starter fra 21-30, 31-40, 41-50, osv...

No worries.

btw, siden du er lvl 30 nå, så er jo du den med høyest lvl i din BG. kanskje ikke like gøyt å være på lavest lvl og fighte andre på lvl 40... Bare et tips. før du blir 31 prøv ut BG...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='10/06/2005 : 11:55']
høres morro ut! jeg har ikke engang vært inne på tanken og prøve det enda siden jeg driver og lvl`er opp en human rogue for tiden og er ikke mer enn lvl 30.. går det ann og spille bg med så lav lvl? og isåfall kommer vi da til og spille mot lvl60 osv?

Jada, alle blir delt inn i forskjellige lvl-grupper. tror det starter fra 21-30, 31-40, 41-50, osv...

No worries.

btw, siden du er lvl 30 nå, så er jo du den med høyest lvl i din BG. kanskje ikke like gøyt å være på lavest lvl og fighte andre på lvl 40... Bare et tips. før du blir 31 prøv ut BG...

hehe høres bra ut! takker :)

Lenke til kommentar
Det der er bare trist, en spit-macro  :ohmy: .

Din jævla taper.

Jeg velger å ta det latterlige innlegget der med et smil. På en rp-server vil jeg nesten si at spit er veldig fint for å dra igang litt fighter, og dessuten bruker jeg den bare når folk bruker det mot meg. For å få folk lysten på fight bruker man (jeg) /chicken.

At jeg er en "jævla taper" fordi jeg har lagt det til en makro blir bare patetisk. Skulle gjerne hatt alle emotes like tilgjengelig, men det er det verken plass eller spesielt nødvendig med. En skikkelig advarsel skulle du hatt!

Edit (og svar til et innlegg lengre oppe): Kampen endte nettopp etter 4 minutter fordi det ikke kom flere horde inn. Vi tok ikke et eneste flagg, alle bare surra rundt og slost :D

Den spitmacro'en bekrefter mitt inntrykk av alliance-siden.

Dere er noen jævla tapere! :p:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Syntes det blir litt mye OT omd enne spit macroen. Siden han Spiller på Argent Dawn(RP) bruker han kansje denne macroen i andre sammenhenger. Som for eksempel ar dvergen hannes spytter ukontrollert...Men nokk om det.

Har problemet med PC'n atm, men gleder meg som en unge på lørdagskvelden til jeg får den på stell :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Har ikke kommet inn på AV ennå. Har stått i kø siden den kom opp. Dette er altfor dårlig. Før var det alltid raid og masse alliance/horder å drepe men dette er laterlig.

CTF er altfor kortvarig til å gidde å stå i kø for.

Blizzard skjerp dere :mad:

Lenke til kommentar
Har ikke kommet inn på AV ennå. Har stått i kø siden den kom opp. Dette er altfor dårlig.  Før var det alltid raid og masse alliance/horder å drepe men dette er laterlig.

CTF er altfor kortvarig til å gidde å stå i kø for.

Blizzard skjerp dere  :mad:

Noen ganger kan det ta over 1 time på en kamp (alle alliance på defence:p), gå inn i kø, gå litt rundt imens, kanskje Hearthstone et sted der du kan grinde/queste imens.

Når du er ferdig drar du rett ut av battlegrounds og går i køen igjen, er du heldig kommer du inn etter et par sekunder.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Det der er bare trist, en spit-macro  :ohmy: .

Din jævla taper.

Jeg velger å ta det latterlige innlegget der med et smil. På en rp-server vil jeg nesten si at spit er veldig fint for å dra igang litt fighter, og dessuten bruker jeg den bare når folk bruker det mot meg. For å få folk lysten på fight bruker man (jeg) /chicken.

At jeg er en "jævla taper" fordi jeg har lagt det til en makro blir bare patetisk. Skulle gjerne hatt alle emotes like tilgjengelig, men det er det verken plass eller spesielt nødvendig med. En skikkelig advarsel skulle du hatt!

Edit (og svar til et innlegg lengre oppe): Kampen endte nettopp etter 4 minutter fordi det ikke kom flere horde inn. Vi tok ikke et eneste flagg, alle bare surra rundt og slost :D

Den spitmacro'en bekrefter mitt inntrykk av alliance-siden.

Dere er noen jævla tapere! :p:hmm:

rofl...

selv har jeg aldri skrevet inn /spit eller laget en macro for den. men hver gang jeg blir ganka av horde som er i 10manns raid å ganker alliance 10v1 så kommer /spit spammen...

btw alt dette med å sette alliance/horde i en bås er bare helt latterlig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Noen ganger kan det ta over 1 time på en kamp (alle alliance på defence:p), gå inn i kø, gå litt rundt imens, kanskje Hearthstone et sted der du kan grinde/queste imens.

Når du er ferdig drar du rett ut av battlegrounds og går i køen igjen, er du heldig kommer du inn etter et par sekunder.

Du har nok misforstått meg. Har stått i kø i over 30t totalt siden BG kom opp.

Jeg har ikke tid til å sløse bort 7-8t hver dag på å vente i kø. Har fortsatt ikke kommet inn i AV. CPT er kort varig. Maks 10min så er seieren vår.

Nei de må skjerpe seg med den latterlige kø ordningen som de praktiserer ¨

Min erfaring :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...