uberhunter Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Fyr løs, hva syntes dere? Er fortsatt på skolen (examen på fredag) og jeg vil vite om folk ønsker dette bedre velkommen enn det folk gjorde med Honour System edit: post nummer 1000 Endret 8. juni 2005 av uberhunter Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hohoho, detta var gøy! Dog, det var bare 5 horde på den andre siden, så det endte etter 4 minutter... Har forresten også eksamen på fredag, men litt WoW må man jo ha Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Enda et screen, der jeg ser ut fra hordesiden: Edit: Sorry at bildene lider av den grusome .jpg-sykdommen Endret 8. juni 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Ithkul Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 kommer til å bli en lang tråd dette. Må bare si min mening om 10 vs 5. det er trist. ikke noe utfordring. håper dette blir umulig i fremtiden. må være gjevne lag Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 batlegrounds er drit tøft. fikk nettop denne som reward på ett quest inni der og er bare lvl 54.. har ca 270 kills og har vert der ca 2t Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Var i Warsong Gulch for 30 min siden. Ble guild-fight Fury vs. Shade. Vi i Shade tapte så det sang. Endret 8. juni 2005 av CobraM Lenke til kommentar
superreven Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 batlegrounds er drit tøft. fikk nettop denne som reward på ett quest inni der og er bare lvl 54.. har ca 270 kills og har vert der ca 2t Hvilket quest var det? Og var det i Alterac eller Ashenvale BGen? Jeg fikk nettopp Bloodseeker fra raid questet Korrak the Bloodrager, som er i Alterac BGen.. Og jeg er bare 53 Rogue Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 var i alterac BGen.. av en man rett utenfor instancen Lenke til kommentar
superreven Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 var i alterac BGen.. av en man rett utenfor instancen Ahh... stemmer.. det er fra samme questet som meg. Du kan velga mellom Bloodseekeren min, den polearmen og en wand.. hvis jeg husker korrekt. Wanden så tilogmed bedre ut enn Stormrager! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Før man quests utafor der?? skal pokker meg mekke nytt våpen Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hohoho, detta var gøy! Dog, det var bare 5 horde på den andre siden, så det endte etter 4 minutter... Har forresten også eksamen på fredag, men litt WoW må man jo ha Det der er bare trist, en spit-macro . Din jævla taper. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Det der er bare trist, en spit-macro . Din jævla taper. Jeg velger å ta det latterlige innlegget der med et smil. På en rp-server vil jeg nesten si at spit er veldig fint for å dra igang litt fighter, og dessuten bruker jeg den bare når folk bruker det mot meg. For å få folk lysten på fight bruker man (jeg) /chicken. At jeg er en "jævla taper" fordi jeg har lagt det til en makro blir bare patetisk. Skulle gjerne hatt alle emotes like tilgjengelig, men det er det verken plass eller spesielt nødvendig med. En skikkelig advarsel skulle du hatt! Edit (og svar til et innlegg lengre oppe): Kampen endte nettopp etter 4 minutter fordi det ikke kom flere horde inn. Vi tok ikke et eneste flagg, alle bare surra rundt og slost Endret 8. juni 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er vedlig kjedelig med lange køer. Sier bare Silvermoon. Huff... :/ Håper det bedrer seg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er fett,bra våpen i review på det ene queste også. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er vedlig kjedelig med lange køer. Sier bare Silvermoon. Huff... :/ Håper det bedrer seg. Køer ja! Deluxe! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fornøyd jeg, reward var kanskje litt "imba". Jeg mener, denne fikk min Warrior som er lvl 55 - http://www.thottbot.com/?i=40261 Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Etter 45 minutter med venting, ble jeg plassert i en gruppe med 4 level 42-44 folk (+ meg er på 49). Horde siden hadde 12 folk på level 48-50. Etter 2 minutter stakk alle på min side, så morro var battlegrounds Endret 8. juni 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 er det quests på battlegrounds? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ok..... Hvilke da blandt annet???.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå