Gå til innhold

hva er tidenes beste skytespill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si med hånden på hjertet og ren samvittighet at "The Cronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut" (PC) er det FPS spillet jeg noen gang har spilt.

 

Grunnen er ganske enkelt fordi ALT er så bra!

Grafikken, atmosfæren, inlevelsen i dialogene, RPG-elementene, den generelle sjangermiksingen (sniking, FPS, RPG, etc), hand-to-hand slåssingen, og alt det andre!

ALT er og blir så forferdelig genialt!

Dette er mye bedre enn HL2, som heller ikke hadde noen morsom eller for den saks skyld god historie, og som generelt bare var alt for mye rett frem (et bra spill, men etter min mening var Riddick to hakk bedre!), noe som gjorde til at spillet tapte gjenspillsgleden.

Lenke til kommentar

Tidenes beste skytespill er etter min mening det orignale Half-Life. Et fantastisk bra actionspill som oser av kvalitet hele veien gjennom. Det var også veldig revolusjonærende for sin tid og da skal bli veldig spennende å få fatt i Black Mesa Mod'en som skal rekonstruere hele spillet i Source-teknologi.

 

På en god andre plass kommer Half-Life 2. På langt nær like revolusjonerende, men likevel en solid og verdig oppfølger. Masser av action, herlig stemning, førsteklasses grafikk og fysikk, pluss troverdige karakter og miljøer.

 

Jeg er også enig med Metallic angående Riddick. Et nærmest feilfritt spill som desverre for få har testet ut. Herlig skuespill kombinert med en nydelig atmosfære. Dessuten mikser spillet en rekke gameplayelementer som slåssing, stealth og skyting på en flott måte. En verdig 3'de plass.

 

Vil også nevne Far Cry, som på tross av sine mange feil og mangler, er et meget godt og langt actionspill. Det har så mye positivt i seg at det er synd at utviklerne ikke brukte enda mer tid på det. Far Cry kunne fort ha vippet Half-Life av pinnen hvis det dårlige hadde blitt lukt bort.

Lenke til kommentar
jeg mener vel at det er call of duty 1 og 2 det er for at det virker veldig ekkte!

og du får frysninger når du skyter og du må ha et bra skjermkort! :D prøv og gi småe fotklaringer hvorfor du syntes det er det beste.

Du mener vel COD 1 og UO utvidelses pakken? 2`er er jo ikkje kommet enda, men det at ett spill krever et godt skjermkort skal vere positivt skurer no litt hos meg :tease:

 

HL 1 sitter vel fast i hjernebarken min som en milepæl innen FPS på PC, mens GoldenEye på N64 er vel den som har frelst meg mest.HAr ikkje tal på kor mange timer dette spillet har slukt av livet mitt nei.

Lenke til kommentar
Medal Of Honor: Pacific Assault :love:

Hvorfor! Hvorfor! Ellers blir det en lite interessant tråd.. ;)

 

Og ja.. jeg har alltid hatt lyst til å teste System Shock. En makeover hadde vært fabelaktig, da flere kunne slukt dette tilsynelatende mesterverket. Har det seg slik at det kun kom og gikk i stillhet uten at massene fikk prøvd det?

Lenke til kommentar

1. Grand Theft Auto: III, Vice City og San Andreas. Fordi det er så genialt gameplay - skyting kombinert med kjøring og all den andre herligheten. *Gleder meg til fredag!*

 

2. CoD er jo også ganske kjekt. Veldig realistisk, får en følelse at du virkelig er der.

 

3. Quake III var jo ganske underholdende. Det var ikke så realistisk, men jeg ble hekta på det en stund. :)

Lenke til kommentar

Det står mellom Halo 1 og Halo 2. Grunnen til dette er det nydelige gameplayet, det geniale Live-systemet, hvor bra kontrollerne er satt opp mot spillene, Campaign og Multiplayer action og ikke minst den herlige stemningen man får av grafikken, storyen og musikken!

 

Ingen FPS som i nærheten en gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...