hans A Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Noen som vet hvor rask Elkjøp sine 256MB brikker er? Endret 8. juni 2005 av hans A Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sikkert skrive og lese hastigheter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det er ikke akkurat mærkbar forskjell på minnekort.. Et kamera vil jo alltids ta bilde litt "sakte", så i et kamera vil det ikke si noe.. Men tenker du på når du skal legge inn på pc ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det er ikke akkurat mærkbar forskjell på minnekort.. Et kamera vil jo alltids ta bilde litt "sakte", så i et kamera vil det ikke si noe.. Men tenker du på når du skal legge inn på pc ? der bommer du vel, de dyrere kameraene må ha en buffer som mellomlagrer bildene mens de lagres på minnekortet når det tas mange kjapt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hm, ok.. Hvis det er et überkamera kanskje.. De fleste digitalekamera tar film på 30 bilder i sekundet. Men la meg stille spørsmplet; " Hva skal brikken brukes i " Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Den skal brukes i et HP digitalkamera. Kjøpte ikke sandisk men et kingston Elite Pro kort. Og det ser ut til å fungere bra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 mhm, Min far har kingston minnebrikke, har ikke likt kamera, men det er bra minnebrikker.. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hm, ok.. Hvis det er et überkamera kanskje.. De fleste digitalekamera tar film på 30 bilder i sekundet.Men la meg stille spørsmplet; " Hva skal brikken brukes i " Film? Det er her snakk om bilder vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå