magnus310 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt lydkort til maskina mi. Har hørt at man skal/bør disable lyden fra det intergrerte lydkortet. Stemmer dette? Hvis ja, hvordan disabler man lyden? Lenke til kommentar
Soulforged Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Disabler fra bios. Er greit å disable så lenge man ikke har bruk for 2 lydkort, kan fort bli krøll med instillinger i Windows med 2 kort. Endret 8. juni 2005 av Soulforged Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Takk skal du ha. Er det bare å trykke på Delete under oppstarten og prøve å finne ut hvordan man slår lyden av? Litt redd for å gjøre noe galt, har driti meg ut før, jeg... Lenke til kommentar
Soulforged Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du er nok ikke den eneste som har driti seg ut Trykk delete under oppstart for å komme inn i bios. Der leter du etter "AC97 Audio" eller lignende... er hvertfall den som er mest utbredt... så velger du disable. Så er det bare å velge "Exit and save". Lenke til kommentar
jass Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg skifter mellom integrert lyd og mitt M-Audio kort i Device Manager, og det funker som bare juling. M-audio kortet mitt takler vist ikke BF1942. Har selvfølgelig kun et kort aktivert om gangen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Som regel på mine maskiner har den intergrerte lyden disablet seg selv automatisk når jeg setter i ett PCI-lydkort. Jass: Hvilket M-Audio kort er det snakk om? Mitt Audiophile 2496 funker utemerket i BF1942. Lenke til kommentar
jass Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jass: Hvilket M-Audio kort er det snakk om? Mitt Audiophile 2496 funker utemerket i BF1942. M-audio Delta44. Når introen er ferdig og brukermenyen kommer frem, så lukker spillet seg og jeg kommer tilbake til desktop,.... Lenke til kommentar
Hard Driver Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det varierer litt fra produsent til produsent hvordan man disabler integrerte lydkort. Som nevnt tildigere, sjekk BIOS først. Finner du ikke noe der ta en titt i manulen til hovedkortet, flytting av en jumper kan være det som skal til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå