RBW Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 X-Plorer er en ferdig modifisert lettvekter fra Aspire, av den typen kabinett som gjerne blir lagt merke til. Har kabinettet andre egenskaper som kan friste oss til kjøp? Les mer Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det bare meg, eller er det mange (nesten bare) stygge kabinetter som testes? Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 veldig enig, hvorfor tester dere bare stygge og harrye kabinetter? alle her inne er ikke 14-15 år.. Test noen onkli kabinetter, det stemmer i alle fall jeg for! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 det er vel fordi det er så få slikke lige kabinetter... men uansett, vifteplassen bak, støtter ikke den 92mm + 120mm også? (det bør du i så fall få med også) og under konklusjonen, der du sier at kabinettet er lett, så står det at kabinetter lett (noe i den duren iallefall) det hadde jo vært kjekt om du fikset det også? ellers en strålende test.. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 vel... nei takk! Dette kabinette der var ikke noe pent ... Må en grundig mod. på det der for at det skal bli pent. Men ellers så var det en strålende test. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har sett styggere kabinetter, men likte det vifte festet bak, kanje ikke det mest plass besparende, men det ser kaske kjekkt ut. bra test ellers, men hadde vert morsomt om Hardware kunne teste hvor mye kabbinettene beskytter delene inni, siden det sikkert er mange som en eller annen gang har mista pcen til flerforldige tusen i bakken. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Var ikke det fineste jeg har sett nei... Synes det ligna litt på dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror ikke det blir noe sånt på meg nei. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hvorfor er det nesten ingen kabinett som har hdd'ene med mating fra "siden", og ikke bakfra som det alltid har vært? har prøvd to kabinett med side-mating (Antec Sonata og LianLi PC2100) og kommer aldri til å kjøpe meg et kabinett med bak-mating igjen. Av disse to var det Antec som hadde den suverent beste løsningen, med en gummi-"opphengt" "seng" som hdd'en monteres i, før den slides inn. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 [...] men uansett, vifteplassen bak, støtter ikke den 92mm + 120mm også? (det bør du i så fall få med også) [...] 1 x 8 cm bak (inkludert) 1 x 8 cm topp (inkludert) 2 x 8 cm front (ikke inkludert) Tenkte samme tanken som tha stoffi. Er det begregnet for 80mm og 92mm vifter? Se på dette bildet fra testen: LOZER Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er det bare meg, eller er det mange (nesten bare) stygge kabinetter som testes? det er kanskje å ta i litt. De tester endel fine, men dette er jo smak og behag. Jeg syntes definisjonen på sexyhet er shuttle, og hw tester nesten alle modeller. men bortsett fra shuttle, så er det kanskje fordi det ikke blir produsert så utrolig mye fint. james Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå