Gå til innhold

Kamera til ca 3000kr

Anbefalte innlegg

Hei.

En bekjent av meg har planer om å gå til anskaffelse av kamera, hovedsakelig i prisklassen 2500-3000 kroner. Bør helst ikke overstige 3000. (Ingen andre kriterier.)

Jeg har foreslått Ixus 500 og 50. Noen som har andre anbefalinger, eller noe å si på mine? Erfaringer med de to kameraene er også fint.

Edit: Han vurderer også Ixus 40 nå. Kan være greit å nevne det her.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søg lidt rundt på forummet her - der er mindst 25 der inden for de seneste par uger har spurgt om omtrent det samme. Mange virker til at være tilfredse med Nikon Coolpix 5900, og ellers er der Ricoh Caplio R2 som du kan læse test af her på siden.

Lenke til kommentar
Søg lidt rundt på forummet her - der er mindst 25 der inden for de seneste par uger har spurgt om omtrent det samme. Mange virker til at være tilfredse med Nikon Coolpix 5900, og ellers er der Ricoh Caplio R2 som du kan læse test af her på siden.

Beklager, jeg letet litt, men tydeligvis ikke godt nok. Er ikke lett å orientere seg når alle har titler som "Anbefaling av digitalkamera", "Anbefaling av kamera", "Passende digitalkamera" og så videre. Har søkt mer nå og funnet et par andre tråder som jeg skal lese gjennom. Har rapportert tråden for å få den stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...