Gå til innhold

hva er best av rush og pink floyd?


gøggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<fanboymode>Men System of a Down eier begge av dem og tamtlige band i hele verden</fanboymode>

Skrur på SOAD fanboymode'en jeg også ;)

men av de Rush og PF må jeg velge PF, for jeg har ikke hørt noe av Rush :blush:

 

edit:

eller er det noen andre grupper du syntes er bedre?

det er mange andre band jeg syntes er bedre enn PF, og mest sannsynlig er de bedre enn Rush også.

noen av de er:

-Iron Maiden

-Manowar

-System of a Down

-Motorhead

-Jethro Tull

-Old Mans Child

-Tristania

-The Kovenant

-(osv)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

De lager vel strengt tatt litt for forskjellig musikk IMO til at de kan sammenlignes sånn «hvem-er-best-i-den-båsen»-aktig.

 

Begge står sterkt hos meg også, men jeg syns de lager for forskjellig musikk til at et av dem er «best».

 

 

- Og hva har SOAD og DT i denne posten å gjøre? :ermm:

Lenke til kommentar
De lager vel strengt tatt litt for forskjellig musikk IMO til at de kan sammenlignes sånn «hvem-er-best-i-den-båsen»-aktig.

 

Begge står sterkt hos meg også, men jeg syns de lager for forskjellig musikk til at et av dem er «best».

 

 

- Og hva har SOAD og DT i denne posten å gjøre? :ermm:

Han skrev jo: ''eller er det noen andre som du liker bedre''

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Hallo da? Det går da ikke an å sammenligne Rush og Pink Floyd! Det blir som å sammenligne Sputnik og Røyksopp! (ikke helt da..)

Absolutt alt kan i prinsippet sammenlignes, men det er vel en annen diskusjon. Skjønner jo hva du mener.

 

Personlig kan jeg bli en smule sliten av Geddy-med-nesas vokal, og er vel i grunnen ikke alltid like begeistra for Pearts tekster.

 

På den annen side kan jeg finne på å mene at PF til tider kan bli vel pompøse og dermed også litt kjedelige i lengden - og mener helt bestemt at PF mista det viktigste med hele bandet da Waters slutta.

 

Avslutningsvis: Jeg har en rikholdig albumsamling med begge bandene, men har ikke hørt hverken Rush eller PF på ca 10 år. Litt pussig, men jeg føler meg litt ferdig med dem. Ihvertfall for en uoverskuelig periode.

 

T'Weed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...