Wice Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) hei noen som har noen erfaringer med ?denne *** Emnefelt endret av moderator *** Endret 8. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Få ny topic vis du vil ha litt respons på denne og att den ikke skal bli stengt. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Vakkert... hehe. musen ser god ut og holde i men, er det no gaming mus? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er ikke noen mus i det hele tatt. Denne er beregnet å brukes med venstre hånd samtidig som man styrer musa med høyre. har sett flere slike varianter før, men denne var et hakk lekrere Lenke til kommentar
Wice Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Du får prøve den! hm, syns den er litt dyr jeg.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er en annen varian av Belkin Nostromo Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kunne godt ha tenkt meg et slik produkt. Tastatur tar så mye plass at jeg ikke har noe areal på musmatta til å feie razer'n min på (jeg tenker på når jeg er på lan med 60cm plass til rådighet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå