Morten A Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som har erfaring med X-Plod Power Pack ? Vill gjerne ha tilbakemelding om hvordan dette systemet spiller http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1112 Lenke til kommentar
pahf Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 xplod pakken er vel ikke akkurat noe gullkjøp for å si det sånn. Hvis du legger i litt mer penger, kan du kjøpe noe som spiller både høyere og mye finere. Tro meg det er verdt og vente Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hehe, tenkte jeg bare skulle få kommentarer av den jeg har RF selv Lenke til kommentar
kzn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 den spiller i forhold til prisen... anbefaler også noe annet... gå opp litt i pris og kjøp rockford... du har tydeligvis gjort det, og tror ikke du angrer på det Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 vurderte selv denne pakken, men etter en kjapp tur på bilradiospesialisten så ble det RF på meg ja. Kan ikke angre Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 det jeg har hørt og fått demonstrert så spiller den subben der helt sinnsykt til den prisen. det var inne da... med et kraftverk til forsterker og et hus til kasse hehe BTW et var 15 da Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kan bekrefte at den subben spiller høyt, men ikke noe særlig lydkvalitet. bør også ha stor forsterker, og diger kasse Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har som nevnt tidliger 4 stk av de, som skal kobles på hver sin forsterker av største til Xplod... Gleder meg vilt Også ser de jo sinnsykt bra ut da.. STORT + i et stylingobjekt Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 @Pluggen på _hver sin_ forsterker? er ikke det litt overkill da? hvis du snakker om "Sony XM-D1000P5" Så kan du jo paralellkoble 2 på hver, og få de ned i 2ohm. Min erfaring er at de dunker mye bedre i 2ohm. Lykke til med bygginga, sleng ut noen bilder når det blir ferig da =) Morten Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 En liten feil der gitt... Dette skal brokobles på hver sin XM-2200-GTX, ikke XM-D1000P5 Dette er et langtidsprosjekt, men bilder kommer underveis Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 nice dette må jeg se Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 hva slags bil skal du sette disse "babyene" inn i ? trenger som sagt litt kassevolum skal se om jeg får lagt ut bilde av mine 2 i slutten av juli, når jeg får tak i digi-kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå