Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei og hopp. Jeg lurer på om det er vanlig å få sponset vanlige casemod-prosjekter? Siden jeg ser at de fleste som lager worklogger blir sponset av Vendur.no o.l, hadde det jo vært kult å bli sponset med f.eks. fri porto. Så, hvis noen har erfaringer med dette, legg igjen en link til sponsevillige sjapper, fordi, casemodding er mildt sagt jævla dyrt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=383424 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=405821 Håper de tråden kan svare på spørsmåla dine.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Søk-knappen skal huskes på til neste gang. Takk for linkene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hehe, ingen årsak.. ;P Får håpe du for spons da.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det som er det aller beste er å møte opp på nettbutikken du ønsker å bli sponset av. Møt opp, skikkelig håndtrykk. Fortell sjefen hva du driver med, og ta med eksempler Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er jo naturligvis det beste.. Men de fleste har ikke muligheten til det desverre, inkludert meg! Derfor gjelder det å skrive et proft, kronstruktivt og pent brev med "CV" innenfor casemodding og sende til riktig e-postadresse! Snakker av egen erfaring.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hmm, ser visst vanskelig ut å få sponset uten å ha et skikkelig prosjekt. Føler at jeg vil få avslag hvis jeg sender en mail der jeg forteller at mitt nye "prosjekt" er å lage vindu med en 120mm vifte som skal kjøle baksiden av hovedkortet. (Har tenkt på det, ja ) Har du noe erfaring med dette, Cs-Glisevaskeren™? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hmm, ser visst vanskelig ut å få sponset uten å ha et skikkelig prosjekt. Føler at jeg vil få avslag hvis jeg sender en mail der jeg forteller at mitt nye "prosjekt" er å lage vindu med en 120mm vifte som skal kjøle baksiden av hovedkortet. (Har tenkt på det, ja ) Har du noe erfaring med dette, Cs-Glisevaskeren™? Du får nesten garantert spons fra Vendur.no til et det prosjektet, men jeg tror ikke noen andre vil sponse deg, kanskje den lokale glassmesteren Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Som sagt i sticky ønsker nettbutikkene noe tilbake.. Reklame! Så greier du levere det kan det godt hende de sponser.. Spesielt Vendur! Hva mente du forresten med "Cs-Glisevaskeren™"? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Får jeg fri porto, eller sponset vifte også? Har egentlig et par vifteprosjekter, så fri porto hadde vært utrolig greit, ekstremt bra hvis de kunne sponset et par vifter så jeg kunne fordelt pengene på andre ting (vinduer, lister, katoder o.l). Skal prøve å få avsendt en mail nå i kveldbare jeg får et par svar først. Edit: Jaha, hvordan kan jeg reklamere for dem? Si at de sponset meg når jeg er på div. LAN der kanskje et par lokalaviser befinner seg? Eller ha et Vendur.no-sticker på maskina mi? (Vet forresten en aktuelt plass til et sånt ) Ang. det med "Cs-Glisevaskeren" tenkte jeg på episoden du fortalte om i en annen tråd med hvordan du fikk ideen "Glisevask" til nick. Endret 8. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Som regel (i alle tilfellene jeg vet om iallfall) får du fri porto fra Vendur om de sponser.. Du kan reklamere med klistremerke og det hjelper godt om du har kassa med på diverse LANs og deltater og helst vinner en konkurranse eller to! Åja, du husker det ja? ;P Har slutta med CS nå faktisk.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Har nå kommet fram til at det antagelig ikke blir noe sponsing, siden jeg må få tak i vinduer (har sett meg ut et passende på Microplex), kan jeg like godt bestille alt derfra. Men takk for all hjelp uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå