DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Wohooo! Baia Beach!! Den liker jeg! Ellers: Har en Dave Joy - Live at Exposure Festival 2003 tror jeg det var.. Digger den! Endret 7. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jadda, DJ_Dark. Fikk nå en personlig mail fra Dave Joy med tracklisten på settet du nevnet ovenfor. Dave Joy live @ Exposure Festival 2003: 01 Basic Dawn - Pure Thrust (NU-NRG Remix) 02 Digital Pressure - Aftershock (Alphazone Remix) 03 Orion's Voice - The Next Life (Original Mix) 04 M.O.R.P.H. - Creatures (Arc in the sky Remix) 05 John Stephens - Sensual (Original) 06 Babylon - Seduction (Club Mix) 07 Floyd - 4ever (Abel Ramos Remix) 08 G&M Project - Control of your mind (Flutlicht Remix) 09 Kenny Takito pres. Crash'N Burn - Somebody Scream (Kenny Takito Remix) 10 Rock Ryders - Don't you know (Instrumental Version) 11 Dave202 - Moments of silence (Dave202 & Phil Green Mix) 12 Evergray - Symmetry (Vorne + Savietto Remix) 13 X-One Project - I.R.I.N.A. (Original Mix) 14 Matt Darey & Marcella Woods - U shine on (Steve Murano Remix) 15 Fusion 808 - Fascinated by you (Original Vocal Mix) 16 Moguai - Get on (Original Mix) 17 DJ Spoke - Infinity (Dave Joy Remix) 18 Prestige - Unstable System (Club Mix) 19 Dave Joy - Third Pleasure (�berdruck Remix) 20 Compound - Waverunner (Dave Joy Remix) 21 Boo Selekta - F*uck U Up (Nobody listens to Hip Hop) (Club Mix) Koselig kar, han syntes navnet mitt var skandinavisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) HAHAHAHA!!! Synnsykt bra da! Hva skrev han...? Kan du vidresende mailen til meg?? At han syns navnet ditt var skandinavisk var vel ikke så veldig rart! 09 Kenny Takito pres. Crash'N Burn - Somebody Scream (Kenny Takito Remix) der er sangen jeg ville ha og Endret 16. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tiesto @ Dutch Dimension 2002 - Classic Set... Sjekk også livesets fra Above & Beyond, Sasha og Ben Lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå