efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg kjøper ikke mer hardware på grunn av dette. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Efikkan: Vil tro det heller handler om og lokke Håvard mf. bort til de forskjellige "bodene" enn at vi som ser på bildene skal få lyst til og kjøpe deres produkter Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Efikkan: Vil tro det heller handler om og lokke Håvard mf. bort til de forskjellige "bodene" enn at vi som ser på bildene skal få lyst til og kjøpe deres produkter Ja selfølgelig, nå satte jeg det litt på spissen. Edit: Jeg hadde sikkert tatt en del bilder selv om jeg hadde vært der. Endret 8. juni 2005 av efikkan Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) ... men hvor er side 3... VIA babsen r0x0rs! Endret 8. juni 2005 av b0nna Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen spørsmål om hvorfor jeg valgte intel og ati i min nye pc? Mer "hardware" fra ATI...Er ikke dette software Kommer vel litt ann på hvordan du ser det Av og til kan de faktisk være Spyware også! Mer riktig er det vel at det er Adware. De reklamerer jo tross alt for noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 " MSI viser frem noen interessante plakater!" :!: Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 phø! så ut som en gjeng billige horer det der i mine øyner... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 phø! så ut som en gjeng billige horer det der i mine øyner... Kan hende, men er ikke egentlig vi alle horer. Vi utfører tjenester mot penger... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 De 3 damene på det første bildet ser ut som transer. Lenke til kommentar
v0iDDr0iD Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 faan så latterlig samfunn vi lever i.. for å sitere Bill Hicks: "If you're in marketing, go kill yourself.... seriously" -A- Lenke til kommentar
hainz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Da var destinasjonen for sommerferien bestemt! Hmm det der var noe annet enn komplett t-skjorta ja Ville ikke kalt en jente nerd, hvis hun gikk i de MSI utfitene da Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Utvilsomt de beste bildene fra Computex! MSI viste virkelig fram noen interessante plakater. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det var ihvertfall velbrukte penger av samtlige firma. 4 sider på ett hw forum om de forskjellige selskapene er vel ikke værst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå