HEE Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ati er bedre enn nvida.. haha! håkon Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mer "hardware" fra ATI... Er ikke dette software Vi kan vel håpe på firmware... Eller kanskje freeware..? Shareware offtopic: HEE: maks fire linjer i signaturen Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Og mine bønner ble hørt!!!!!!Hadde kunnet tenkt meg å kjørt en tur med den dama på ati sykkelen ja Sikker på at det er en dame....? Ellers er tok jeg ikke "firmware" spøken... Er det fordi det er på innsiden eller? Nei faen, jeg er for pervo.. Firm ja haha - litt treig i dag Endret 8. juni 2005 av Xvani Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jaja, blir bare ati kort på meg framover! Men uansett, omglolrofl er eneste jeg har å si. Ser ikke helt for meg at dette hører sammen... Damer er digg, men lol! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 @Xvani: Bra du tok den etterhvert, da... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Var vel denne artikkelen alle hadde ventet på. Var jo tros alt litt dårlig med "boot-babes" i de første artiklene... Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ATI vant i alle fall på den fronten Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jepp. Nå angrer jeg at jeg kjøpte nVidia i stedet for ATI ... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tja, må si at jeg falt litt for kostymene til Via-damene da, selv om, som en annen kar sa, et par av de så en anelse androgyn ut til tider. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Boot babes :!: bråler Har lest om booth babes, meeen Ajaj, gjorde dagen litt lysere Tilbake til gressklipperen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hehe.. mye pent der ja. Men man kan jo begynne å lure på hva disse firmaene egentlig prøver å selge.. Sirkus eller hardware. Jaja, da vet dere i hvertfall hvor noen av de mange kronene dere brukte på skjermkort sist fant veien Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fikk nett ett nytt syn på hardware Fant uansett ut koffor skjermkort er så dyre. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har Hardware.no hatt reportere i Computex i taipai?? eller har dere kopiert bildene fra noen? Lenke til kommentar
Rage Against My Machine Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tror jeg må ringe kundeservis til ATI, å få noen av de damene til å komme og sjekke "hardware'en" min.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har Hardware.no hatt reportere i Computex i taipai?? eller har dere kopiert bildene fra noen? Håvard (Howard) har vært der (heldiggrisen) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Håvard (Howard) har vært der (heldiggrisen) Ja han er en heldiggris. fikk han nummeret til noen av damene da? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har Hardware.no hatt reportere i Computex i taipai?? eller har dere kopiert bildene fra noen? Håvard (Howard) har vært der (heldiggrisen) Fikk han sponsa tur av hw.no, eller reiste han for egne midler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå