Howard Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er mye som rører seg på Computex-messen i Taipei og vi har fanget en hel del av det til minnekortet. Del 4 av vår bildeserie fokuserer på ikke-faglige "elementer". Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mykje bra lesestoff her ja...err...bilder. Venta på noko slikt, vart litt masse hardware. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mange DAMER vertfall bra artikkel! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) ATI hadde bedre/penere damer enn nVidia, akkurat samme trenden som med grafikkortene Mer "hardware" fra ATI... Er ikke dette software Endret 8. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kanonartikkel!!! JADA!!! Bare vent til skurupu ser dette .D Lenke til kommentar
R_N Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Må bare si at om jeg ikke digget div hardware før, så digger jeg det i alle fall nå... Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 fine bilder, men fy så patetisk opplegg. pitbabes er fett nok, men chipbabes? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 WOHO! hmm, kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med via representantene... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva blir prisen på de der? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kommer det flere bilder fra computex? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er dette en sånn "Messe" der det er: bare se og ikke røre? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mer "hardware" fra ATI... Er ikke dette software Vi kan vel håpe på firmware... Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mer "hardware" fra ATI... Er ikke dette software Vi kan vel håpe på firmware... Eller kanskje freeware..? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Givende og informativ artikkel? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Er det bare meg, eller så halvparten av de damene ut som barberte men i kvinneklær? Men chaintech sine dame burde vært mer lik orginalen Større pupper og mindre skjørt. Hun var faktisk fin også Endret 8. juni 2005 av Mixel Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hyl hyl hyl hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl Good shit Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Og mine bønner ble hørt!!!!!! Hadde kunnet tenkt meg å kjørt en tur med den dama på ati sykkelen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå