Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Lurte bare på om hvordan man skal frakte skjermkort, har et skjermkort jeg må ta med meg evt. sende, men jeg har ingen original embalasje og så lurte jeg på hvordan jeg får det med meg uten å skade det med bl.a. statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Putt det i en antistatisk pose og pakk det inn i noe støtdempende, f.eks bobleplast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 en antistatisk pose? Hva er det, finnes det noe som jeg kanskje kan skaffe på ICA eller som jeg muligens har hjemme? Ok, boble plast... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 antistatisk pose er den sølv-posen som følger med alle nye kort man kjøper, jeg tviler på at de har de på ICA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Men jeg har ikke noen antistatisk pose, kortet kom med pcen ferdig montert *flau* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Funker brkte antistatiske poser, er de like antistatiske når de er brukt? ER det et annet alternativ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 de er alltid antistatiske, du kan bruke gamle og brukte poser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå