simerix Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja jeg lurer på en ting? Hvor kan poste spillanmeldelser, og sånt? Hører vell neppe hjemme i kategorien brukertester. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=419684 Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Det skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 QUOTE (simerix @ 08/06/2005 : 14:27) Det skjønte jeg ikke QUOTE Hei, send gjerne slikt til [email protected], så tar vi en titt på stoffet og vurderer om det skal publiseres Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Og ja sånn ja, men det er altså ikke noen forumskategori for spillanmeldeser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Det jeg tror simerix spør om er en plass for å legge brukertester av spill her på forumet. Ikke sikkert at han har lyst til å poste artikkler på frammsiden av gamer.no Burde perhaps være en kategori for det, men da burde kanskje denne diskusjonen ligge under tilbakemeldinger for gamer.no også Endret 8. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) QUOTE (Gimper @ 08/06/2005 : 16:08) QUOTE Hei, send gjerne slikt til [email protected], så tar vi en titt på stoffet og vurderer om det skal publiseres Her må jeg dessverre korrigere deg. Håvard gir her sin e-mail-adresse, som egentlig kun skal brukes ved artikler til hardware.no. Er det snakk om en spillanmeldelse til gamer.no, så skal den sendes til ansvarlig redaktør der (TST). Det går egentlig bra å sende det til Håvard, men da dette involverer litt ekstraarbeid regner jeg med at han helst ser at artikkelforfattere kan sende sine artikler dit hvor de hører hjemme. Endret 8. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 du kan poste den i Diskuter spill og tilbehør - PC eller Diskuter spill og tilbehør - Konsoll. er du ute etter å få publisert anmeldelsen på gamer.no, så må du sende den til Tor-Steinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg