Thombr86 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Har nå planer om å sette opp Windows PE på jobb, men står litt fast.., er det noen av dere som har en fin og oversiktelig guide som jeg kan følge? Skal i hovedsak sette opp PE for i865G & i915P maskiner. Håper på gode svar fort å gæli! Endret 10. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
gresh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har ikke råd til Windows PE så jeg bruker BartPE i stedet. MSFN Forums > Windows PE Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 På jobb har vi fått tildelt CD'er der det står Windows XP OEM Preinstallation Kit Regner med at dette er temmelig likt PE, om ikke det samme.. Uansett; jeg trenger en god enkel og letfattelig guide som kan hjelpe meg å konfigurere dette og sette det opp fra bunnen av. Skal forhåpentligvis ta dette over nettverk, om mulig. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Regner med at Microsoft har dokumentasjoen du trenger. For å få tilgang til den må du være "an MS recognised OEM partner". Linker til dette finner du her WinPE FAQ Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Følger med dokumentasjon, men denne står veldig tungt forklart, og det er enormt mye å lese. Tenkte meg en lettere utgave, der det står step-by-step hvordan jeg konfigurerer og setter det opp. Edit; spessiellt det med installasjo av drivere og slutt-prosessene er jeg intresert i, mener jeg har fått til de første stegene. Har en maskin oppe å gå, installert med XP home SP2, men mangler drivere og alt etter det punktet.. Endret 8. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Da har jeg klart å få inn drivere og programvare. Sorry for alt maset, men hvordan kan jeg lage en installasjons cd istedet for å bruke nettverk (har en tanke om at dette blir vanskelig å gjennomføre på 915p maskinene), og for å evt sende ut en backup cd til kundene. Edit, spør kun fordi at det er litt vanskelig å finne godt/fint forklart informasjon, skal grave videre selv, men takker for hjelp.. Endret 9. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå