Gå til innhold

Ny 19" LCD-Skjerm, maks 3k.

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe meg en 19" LCD skjerm til PC'en. Blir vanlig internett bruk, se noe film, redigering av bilder i photoshop, noe videredigering og muligens noe spilling en sjelden gang iblant.

Er det noen spesielle spesifikasjoner jeg bør være oppmerksom på? Har tittet litt rundt og det virker som om mange legger vekt på god responstid. Hva bør respons tiden ligge på til mitt formål?

Hva med til tilkoblingsmuligheter? Hva er forskjellen på D-Sub, VGA, DVI? Virker som om DVI er det folk vil ha for tiden. Hva er forskjellen?

Vil helst ikke gi noe særlig over 3000kr. Noen som har noe å anbefale?

#Topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker i pionertiden for ett år siden, da kunne det stått "19" LCD, maks 5,5k", og for et halvår siden var det 4k...

Finn en MED DVI, det skal gi best bilde. I tillegg kan det være bra å se på kontrast, siden det avgjør noe av klarheten i bildet (her "jukses" det mye av mange skjermprodusenter, men generelt skal de med høy kontrast (1:600 og oppover) være bedre på bilde) Personlig har jeg BenQ FP937s, dette er en allsidig skjerm til under 3k, men kanskje mest rettet mot FPS-spillere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...