Domodyret Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 blog.designalized.com Ønsker tilbakemeldinger på alt mulig. Det enest jeg om som jeg burde få gjort noe med er at bakgrunnen på h2 i Opera er hvit og ikke transparent (sIFR-feil der). Men en annen ting jeg også lurer på er; hvilke emner ville dere likt å lest om på norsk, innen webdesign, (x)html, css etc? På forhånd takk Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ser greit ut det,menyen var litt ja...kunne klart seg uten den prikken foran egentlig... ellers okey kunne kanskje gjort seg med en mer logo-ting (type tegn ikke kun skrift) æ-er og å-er bugger da Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Dert er en del feil med bokstavene æøå (ihvertfall i opera), du må ikke bruke æøå sår du skriver rett i html-dokumentet ditt(det visste du sikekrt;)), da må du skrive en sånn kode for dem istedenfor, ikke så godt forklart, men det holder sikkert:P Jeg vil gjerne ha litt artikler/blogger om wedesign med photoshop om det er mulig. Bra side:) EDIT: Kom litt for sent:P Endret 8. juni 2005 av luser32 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Designet Flott! Enkelt og rent! Ligger faktisk noe i ordtaket "det enkle er ofte det beste".. hvertfall noen ganger.. I denne sammenhengen passer det utmerket synes jeg! Synes du har lyktes utmerket godt! Innholdet fremover Hadde ikke hatt noe i mot å lese om CSS og (X)HTML jeg hvertfall... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 æøå-problemet vet jeg om, driver å retter når jeg kommer over. Men ikke noe litt mer spessifikt enn "css og (x)html"? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Btw, linkene i menyen din funket ikke hos meg da jeg skulle navigere meg tilbake fra artiklene dine... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hiraki(?) - hiarki Veldig pent og enkelt, og av en eller annen grunn blir det ikk kjedelig heller. Bildene i siste artikkelen syns jeg lager en litt merkelig og i mine øyne ikke ønskelig effekt. De er liksom akkurat ikke like brede som teksten, og de er for brede for å floate de til venstre/høyre. Syns dette ble rart, som sagt. Kanskje du også skulle økt line-height noe i p, blir litt lite nå i forhold til alt white-space ellers på siden. Det var småplukket jeg hadde å komme med. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 æøå-problemet vet jeg om, driver å retter når jeg kommer over. Men ikke noe litt mer spessifikt enn "css og (x)html"? som jeg sa isted, det hadde vært fint om du har noe å bidra med rundt photoshop/webdesign:) Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Valideringslinkene burde vel gå rett til validering av din kode? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Går man fra en artikkel, tilbake til f.eks. index, blir det: http://blog.designalized.com/articles/index.php istedenfor: http://blog.designalized.com/index.php Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Enig med det som blir sagt her, men: Likte IKKE menyen, beklager :s Synes også "Styrt stolt av én mennesklig hjerne" ikke passet inn der. Ble noe feil. Håper å se fine artikler der! btw: Div dilla eller er det grafiske årsaker til div runt ul og h1? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Tja, det er vel av grafiske årsaker, eller at jeg ikke vet bedre. "Stolt styrt av én mennesklig hjerne" var litt hets av wordpress sin footer, om du ikke tok den. Jeg får se på menyen samt plassering av bildene. Takk for innspill Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Styrt stolt av én mennesklig hjerne Den likte jeg Synst siden var pen og grei men den vart _for_ enkel for min smak Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vet ikke om det blir noe bra, eller om det er andre enn meg som er interessert. Men går det ann at du tar en blog på åssen du lagde siden(fra idemyldring til webdesign osv.) Bare et forslag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå