2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg skal koble to pcer på et nett, men internett er låst på en IP-adresse. Har prøvd å gå inn på Start--> Kontrollpanel-->Nettverkstilkoblinger-->Lokal tilkobling-->velg Egenskaper. Men kunne ikke å endre ip-adressen. Jeg har et UPC Chello internett (gjennom TV.kabel) Noen som kan hjelpe? Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvordan er det koblet opp ? 2 pc'er tilkoblet hva ? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hvordan er det koblet opp ? 2 pc'er tilkoblet hva ? De er koblett mot nett gjennom en router Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det enkleste er å la routeren dele ut ipadresser automatisk til de to PC'ene. Slå på DHCP i routeren og la PC'ene (nettverk - TCP/IP) motta adresser automatisk. Etter en restart burde alt virke om du har konfigurert routeren korrekt mot internett. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Den ene PCen og internett er lås på samme IP adresse. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Resett routeren, sjekk at kabelen fra modemet er koblet i WAN porten. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Resett routeren, sjekk at kabelen fra modemet er koblet i WAN porten. Hvordan resetter jeg routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå