Gå til innhold

partisjonering av 200 gb

Anbefalte innlegg

Heisann,noen som vet om et bra partisjoneringsprogram?Nå har pcen blitt så uryddig at jeg må formatere,det eneste som er problemet er at jeg har masse mp3 og filmer som jeg ikke har lyst til å slette,har ikke plass på noen andre partisjoner,men c: disken min der windows ligger er på 200 gb,går det ann å dele den slik at jeg får ca 10 gb til win og 190 til andre ting,uten at jeg sletter filmene/mp3ene?må ha et program til det,er ikke noe proff i dos:)må dele slik at c: nå er 10gb og lage en ekstra me 190gb,men hvordan blir det når c: er 160 gb full og bare blir 10 gb,før jeg får flyttet over,hadde vært kjekt med tips,gidder ikke brenne ut 160 GB..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å partisjonere kan du bruke Partition Magic. Det går i hvert fall an å dele en partisjon opp i flere, men vet ikke om det funker så bra hvis du ikke får plass til alle eksisterende filer på én av partisjonene.

For øvrig kan jeg anbefale Grammatikk for dummies. Se spesielt det om tegnsetting.

Hehe,gikk litt fort det innlegget;)Sitter å sletter/flytter det jeg får til.Om jeg har 60gb ledig,kan jeg da lage en partisjon som er 60 gb da?så har jeg liksom resten på c:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...