Solarstone Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Bilde galleri: ok ny link!: http://www.supercars.de/singlecar/118/955.html Tror noen at dette Body kitet kommer til standard utgaven om en stund? Endret 8. juni 2005 av darapa Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sikker på at du har riktig link? Er ikke det der standard 406 coupe da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Åssen kit.. Bare jeg som ikke ser noe annet enn omtrent vanlige 406er..? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ny link!: http://www.supercars.de/singlecar/118/955.html Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Inni pokker med reklame pop-ups det var der da.. IE holdt på å flippe her.. Men den så pen ut utifra det jeg så før jeg lukka alt.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Inni pokker med reklame pop-ups det var der da.. IE holdt på å flippe her.. Men den så pen ut utifra det jeg så før jeg lukka alt.. Ingen pop-ups her, skift til FF this instant! Men bilen blei kul med det kit'et, kunne ha spart seg den decal'en på sida synes eg, stripa var for såvidt grei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Inni pokker med reklame pop-ups det var der da.. IE holdt på å flippe her.. Men den så pen ut utifra det jeg så før jeg lukka alt.. Ingen pop-ups her, skift til FF this instant! Men bilen blei kul med det kit'et, kunne ha spart seg den decal'en på sida synes eg, stripa var for såvidt grei. Må bruke IE på jobb.. «Ikke lov å legge inn programvare» stod det en ellerannen plass.. Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Forsåvidt stilig bil, men tror man må være på grensen til Peugeot-entusiast for å kunne "digge" denne bilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå