Gå til innhold

Billig fotopapir; Hvor kan dette kjøpes?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal skrive ut en del bilder som jeg har scannet inn.. Det er ikke snakk om at det trenger å være "super-duper-kvalitets-utskrift", men slik at det 'holder greit' liksom.. Var dette en for vag beskrivelse?!

Uansett, det trenger å være A4 -format.

Kjøper dere "proffe" ark hele tiden, eller finnes det litt billigere løsninger/ark? Det er snakk om å skrive ut ca 100 til 200 bilder..

Printeren jeg bruker er en Epson Stylus Photo RX600.. Arkene jeg har brukt til nå er Epson Premium Glossy Photo Paper, men det kan jo bli litt dyrt i lengden, for å si det slik..

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

HP har noe som heter "HP Everyday paper" eller noe i den duren. Kjøpte det på expert til 99 kroner for 100 ark (A4). Jeg er fornøyd med kvaliteten på det, selv om det selvsagt ikke kommer opp mot det aller beste som finnes.

Men om det passer til skriveren din, er et annet spørsmål. (da tenker jeg ikke størrelsen, men om HP papir på en Epson er en god kombinasjon... Er ikke alltid det blir like bra kvalitet på utskrifter med printer fra en produsent, og papir fra en annen... Men det er bare å prøve seg fram...

AW

(Edit: Oj, mitt 100-innlegg.... Jippi) :w00t:

Endret av awesnes
Lenke til kommentar
HP har noe som heter "HP Everyday paper" eller noe i den duren. Kjøpte det på expert til 99 kroner for 100 ark (A4). Jeg er fornøyd med kvaliteten på det, selv om det selvsagt ikke kommer opp mot det aller beste som finnes.

Okei!

Hvis HP har noe slikt, så burde kanskje Epson ha noe lignende!? Jeg får kikke litt nærmere på saken..

Ellers var jeg og kjøpte noe 'Photo Glossy Paper' på Clas Ohlson i dag, til kr 79,- for 30 ark. Det var 210g/m2. Hvor mye veier de 'Everyday' -arka?

Har ikke fått testet disse enda; får desverre ikke gjort det før fredagskvelden/natta heller.. Jeg kan jo melde fra tilbake da, hvis noen skulle ha interesse av det..

Ellers er jeg åpen for flere forslag! Samt også hvor man billigst kan skaffe fargepatroner til min Epson -skriver, ..men det bør jeg vel kanskje lage en ny tråd for! (Men, orker dere å svare hvis dere vet, så fyr løs!) :)

Takk igjen..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...