Gå til innhold

Gaming kort til 1000-lappen

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er vel det mest spurte spørsmålet her på forumet men jeg drister meg allikevel. Trenger noen anbefalinger til et bra kort til spill og video til ca 1000kr. Noen ideer?

Helst nye men også hva man kan få på bruktmarkedet for 1000kr.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du nevner Video så kan jeg si at jeg selv nettopp har kjøpt et demo-kort fra Komplett med tanke på Spill & Video (ønsket selv ViVo).

Så det kan være en ide å følge med på demo-kort som er tilgjengelige, jeg er ihvertfall fornøyd med mitt kjøp av Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP8X, "Ultra/1960 XP" ViVo/2xDVI -Demo til 1100 kr inkl frakt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Siden du nevner Video så kan jeg si at jeg selv nettopp har kjøpt et demo-kort fra Komplett med tanke på Spill & Video (ønsket selv ViVo).

Så det kan være en ide å følge med på demo-kort som er tilgjengelige, jeg er ihvertfall fornøyd med mitt kjøp av Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP8X, "Ultra/1960 XP" ViVo/2xDVI -Demo til 1100 kr inkl frakt.

Lykke til

Gå for dette, helt klart det beste kortet til denne prisen.

Men en ting, det er sikkert 20 andre slike poster (da tenker jeg på pris også), hva med å søke litt?

Lenke til kommentar

Hva med dette demobrukte fra Komplett : MSI GeForce FX5900XT 128MB DDR AGP, FX5900XT-VTD128, VIVO/DVI-I -Demo

Det koster 1121,-

Er dette mye bedre enn Gainward GeForce 6600 128MB DDR AGP8X, "Ultra/1760" TV/DVI, Retail som de skal ha litt over 1000 lappen for nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...