Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Det jeg er ute etter er kommandoene i Windows for å få fram tegn, når du skriver i word e.l Link Se på X med det 2 tallet som på en måte er i lufta over den linja du skriver på, hvordan får man til dette? Jeg er ikke bare ut etter tall, men også bokstaver som er på samme måte.. Noen som kan hjelpe? Ikke akkurat den beste måten forklart dette men jeg håper at dere skjønner hva jeg vil/ ønsker... EDIT: leif Endret 8. juni 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
b21a Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Denne burde hjelpe deg litt på vei http://www.lookuptables.com/ Husk bare å holde inne Alt tasten og bruk nummerne på keypaden Endret 8. juni 2005 av b21a Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Denne burde hjelpe deg litt på vei http://www.lookuptables.com/ Husk bare å holde inne Alt tasten og bruk nummerne på keypaden Hmmmm.... mulig jeg er dum altså Men dette skjønte jeg lite av... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 I Word: Marker tegn/tekst som skal heves - Format - Skrift - hake på Hevet Lenke til kommentar
b21a Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) I tabellen står nummeret for tegnet foran tegnet EDIT: De første 127 er "standard" tegn, bruk nummeret til venstre i tabellen, altså decimal tallet. så hold inne ALT, tast så 128 på keypaden dette vil gi deg: Ç (når du slipper ALT) Eller hold inne ALT, tast 253 og du kan lage dette: x² (mrk. det er kun 2 tallet som kommer frem så dermed er du ikke låst til å bare bruke x for ukjent, a²b²c²) Ble du litt klokere nå? Endret 9. juni 2005 av b21a Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Fikk til denne nå "X²" Men hvordan få f. eks R med sirkel eller TM med sirkel på samme måte som "X²"? EDIT:leif Endret 9. juni 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
b21a Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Da må du nok ut på leting etter en Font som har de tegnene. Finnes sikkert i en eller annen symbol font. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) *plystre plystre* misforstod litt her ja... Endret 9. juni 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 kjør > charmap ? YES! Dette var hva jeg var ute etter.. Takk for all hjelp allesammen Lenke til kommentar
b21a Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 kjør > charmap ? EUREKA! Sånn blir det når du sitter fast i tåka Funker fint som snus. MEN!, husk at tegnet da blir låst til Font typen og kanskje ikke funker med annen font type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå