Harold Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 SD-kort med 4 GB Minnekortprodusenten TPA planlegger å lanserte et SD-kort med en kapasitet på 4 GB før året er omme. Dette er en dobling av dagens høyeste kapasitet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dette kan bli digg å ha i mobilen min Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Bestilte 1gb kort i går, og tror ikke jeg kommer til å klare å fylle det opp Det må da bli stress å ha så mange filer inpå mobben (??). Tror at jeg kjøper 4gb minnekort når jeg kjøper neste mobil, som da kansje har windows mobile 5.0 , og trenger litt større plass for programvare etc. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Digg med fire GB da Jeg har ikke noen mobil med SD, men jeg har tenkt å kjøpe play-yan til Nintendo ds. Med så mye minne kan jeg jo få plass til ihvertfall. 10-15 filmer. Men jeg håper nå inderlig at prisen ikke blir alt for stiv. Lommeboka mi er nemlig på slankekur nå for tiden Endret 9. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 med tomtom etc så går jo plassen fort da :/ har 1gb selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg