Joachim_F Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 GTA: San Andreas er i ferd med å lanseres for Xbox og PC, og i den anledning har Rockstar Games lansert to nye videoer fra spillet. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 gleder meg til eg får testa ut san andreas. får håpe at dei har forbetra ein del ting frå vice city (bugs, ai ol.). Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Får håpe det kommer til harstad på fredag til en fornuftig pris. Kan jeg feire at jeg er ferdig med skole, at det er sommerferie med San Andreas! Gleder meg som en unge til å spille det på en fornuftig måte! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for tipset, no gledar eg meg til Fredag. Ser at det er meir detaljert og synsrekkevidden er forbedra. Eit spel som eg kjem til å sitte med mange timer dramover. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Synes ikke de to videoene viste så mye mer enn den meget lange synslengden spillet har. Lenke til kommentar
sBn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 For oss die-hard GTA-Fans så er ell video god video. Lindrer liksom smerten ved å vente på GTA:SA. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 synes spillet var dårlig ikke verd tiden det tok å laste ned en gang. Haha! Du må være den eneste! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Gleder meg jeg og ass, cruse rundt. Men sommerferien skal bli brukt mer fornuftig ass. Legg ut flere screenshots a Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 [iC' date=08/06/2005 : 17:49] synes spillet var dårlig ikke verd tiden det tok å laste ned en gang. Haha! Du må være den eneste! hehe... kan så være, jeg har spilt alle gta spillene og synes dem er kjempe bra, men synes ikke noe særlig om dette, ble for mye yo nigga liksom Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Innlegg som bare inneholder skryt om at man laster ned spillet er slettet. Flere slike innlegg fører til advarsel. Det er også fint om dere oppretter en egen tråd hvis dere ønsker å dele skjermbilder med hverandre. Lenke til kommentar
sBn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvor er det "smart" å bestille San Andreas? Jeg har IKKE VISA! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Bestille GTA: SA? Sjølv bestilte eg fra cdon.com, då eg har god erfaring med dei. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 [iC,08/06/2005 : 17:49] synes spillet var dårlig ikke verd tiden det tok å laste ned en gang. Haha! Du må være den eneste! hehe... kan så være, jeg har spilt alle gta spillene og synes dem er kjempe bra, men synes ikke noe særlig om dette, ble for mye yo nigga liksom Ja, bruttern klaget litt på dette også (han har spilt det på PS2 hos en kompis). Han sa også at det ble alt for mye gangster-style, med negre (nei, ikke ment på en rasistisk måte) som vandrer rundt i hetter og sier "Yo ma' nigga! I'ma gonna pop a cap'a up yo assesss!". Dessuten synes han at det ble alt for mye rap, og at den generelle musikken ike klarer å identifisere seg med den tiden slik som Vice sin musikk gjorde (Vice's musikk fikk jo fram en überfølelse av å faktisk leve på 80-tallet). Men jeg gleder meg enda til San Andreas, og jeg tviler STERKT på at jeg blir skuffet. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg likte ikke musikken fra vice city, men elsker musikken i SA. Så det er nokk smak og behag. Jeg gleder meg til å spille San andreas på onkelig. Det kan ikke bli for mye Yo niga for meg. For innerst inne er jeg en liten yo niga! OG gleder meg til å være det "fo real!" Lenke til kommentar
sBn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har hørt Soundtracket til SA, og må si jeg ble skuffet. Var vel 4-5 bra låter der. resten var crap. Heldigvisk kan man legge inn egne låter. Lenke til kommentar
Aktaion Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har vært rundt i hele byen nå å lett etter GTA men det beste svaret jeg har fått er: Hæ? Har det kommet til pc? Morsomt å bo i nord hvor alt tar så alt for lang tid.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har vært rundt i hele byen nå å lett etter GTA men det beste svaret jeg har fått er: Hæ? Har det kommet til pc? Morsomt å bo i nord hvor alt tar så alt for lang tid.. Det ble offisielt lansert i Norge i dag, men det kan hende det har oppstått svikt i distribusjonen hvis du bor i utkantstrøk. For lanseringsdatoer anbefaler jeg deg å sjekke vår utgivelsesliste på spill i Norge samt produktsider, som du finner ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.no sin søkemotor. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) For lanseringsdatoer anbefaler jeg deg å sjekke vår utgivelsesliste på spill i Norge samt produktsider, som du finner ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.no sin søkemotor. Tror han vet det. Han mente nok at folka i butikkskranken var de som sa "hæ? Har det kommet ut til PC?". Endret 10. juni 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg