Joachim_F Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Blizzard har nylig lansert de to første "player vs. player"-slagmarkene for World of Warcraft. Les mer Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 YEAH!!!! jeg har lest på www.worldofwarcraft.com alt om de nye Battlegroundene. og så så jeg rewards du kunne kjøpe! WOW! men så tengte jeg: Mister du reputationen der når du lefter battlegrounden? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Endelig ferdig å laste ned patchen, bareå vente på at serverne kommer opp igjen da Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 virker som eit godt tillegg dette. kan nok by på mange timar med moro. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Skal bli gøy detta bare jeg får lastet ned patchen... For øyeblikket står den helt rolig og får ikke kontakt med serveren står det Å dæven... Der fikk jeg kontakt igjen og jeg er oppe i utrolige 2KB/s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Skal bli morro å prøve dette :-) Skrivefeil prøve å hende motstanderens flagg Lenke til kommentar
The_Next_One Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 visst dette ikkjee blir bra så blir ingenting bra!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det _ER_ bra.. det kan jeg konstantere etter å ha testet både på test-serveren og på vår egen BurningBlade. Men det er forhåndsvis mange bugs osv. Vi skulle i dette eksemplet prøve oss på den 10vs10-slagmarka. Så vi samlet noen i guilden og lagde ei gruppe på 10stk, men Blizzard klarte ikke å plassere alle oss i samme kamp da. Så det viser seg at 5 players i gruppe er maks du kan ta med deg inn. Og så er det noe tull med køsystemet. For hvem orker vente en time på å få spille en kamp? Lenke til kommentar
Muda Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Verre med min gruppe, ventet 3,5-4 timer på å komme inn, endte opp med at vi fikk gjort 4 quest i hinterlands og noen måtte stikke, vi var 5 stk. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 STILIG!" gleder meg til å sjekke det, bare vært nede i decolace å jukket. Så nå skal det kjempes, dem blir vel fixet på neste onsdag da.... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Glad jeg klarte å riste av meg WoW-basillen før battlegrounds kom. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Dette var storartete greier.. Karra meg opp på 2 plass på rankingen, tok 2/3 flagg så og si på egenhånd og returna det et par ganger selv om jeg måtte slåss meg gjennom bærer og et par vakter.. Selv om jeg kom inn 5-10 min etter de andre Hanna level 46 Rogue @ Warsong Gulch ^^ Endelig har jeg fått igjen litt gløden for å spille WoW, da blir det nok level 60 og Alterac Valley snart! Endret 9. juni 2005 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg