Geir M Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Har fått et problem med Norton Internet security. Jeg får til stadighet et varsel om "sais.exe prøver å koble seg til en DNS-server." Jeg får da valget mellom å konfigurere tilgangen til programmet manuelt, eller jeg kan velge å alltid blokkere tilkoblinger fra programmet, eller jeg kan alltid tillate det. Jeg har prøvd alt! Uansett hva jeg velger og så trykker ok, så får jeg denne samme meldingen igjen om noen få sekunder. Noen som vet hva som er galt? Endret 8. juni 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du har spyware: http://www.liutilities.com/products/wintas...sslibrary/sais/ Hva gjør du så? Har du antispyware installert? Scanner du av og til? Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Installerer et AnitSpyWare program. Xoft Antispyware Adaware Microsoft, dette har jeg ikke prøvd selv, men det sies å være bra og er gratis Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Installerer et AnitSpyWare program. Xoft Antispyware Adaware Microsoft, dette har jeg ikke prøvd selv, men det sies å være bra og er gratis Xoft Antispyware har tidligere hatt et tvilsomt rykte. Ikke installer dette som førstevalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå